După îndelungi dezbateri am ajuns la concluzia că un mini LAN de COD4 înaintea celui despre care discutam pe forum este foarte bine venit. Dorinţa multora dintre voi de a participa la un LAN ne-a făcut să grăbim cumva lucrurile şi aşa am pus bazele acestui mini LAN, sau LAN în versiune Beta. Soarta marelui LAN este dependentă de felul în care decurge acest miniLAN şi de interesul pe care îl prezentaţi.

Număr participanţi

La miniLAN-ul acesta de COD4 MW S&D 3vs3 pot participa doar 6 echipe. Nu va exista taxă de înscriere.

 

Selecţionarea participanţilor

Vor participa la acest LAN primele trei echipe care se înscriu, iar celelalte 3 echipe vor fi alese în urma disputări de meciuri. Atenţie celor care doresc să se înscrie, dacă cumva vă grăbiţi şi înscrieţi membrii ai clanurilor voastre care nu vor confirma prezenţa în 24 de ore, veţi pierde dreptul de a participa fără calificări. Aşadar, înscieţi-vă după ce sunteţi siguri că participaţi cu toţii şi că membrii pot confirma în 24 de ore.

La înscriere este necesar ca un membru al echipei să posteze nickname-urile membrilor şi GUID-urile acestora, urmând ca în maxim 24 de ore de la efectuarea înscrierii ceilalţi membrii să îşi confirme participarea răspunzând la mesajul postat de colegul ce a efectuat înscrierea. Dacă aceştia confirmă mai târziu de 24 ore, echipa respectivă va trebui să îşi joace meciurile necesare pentru calificare şi în locul ei va fi slectată următoarea echipă înscrisă.

Înscrierile se vor face în acest subforum prin crearea unui topic cu numele echipei până pe 20 februarie.

Calificările se vor face fie în sistem de grupe, fie bracket single elimination, depinzând totul de numărul total de înscrieri. Acest lucru va fi anunţat după închiderea înscrierilor, adică în data de 21 februarie.

Citiţi regulamentul din pagina 2.

 

Premii

Premii vor exista doar pentru echipa clasată pe primul loc. Câştigătoarea, precum şi echipele clasate pe locurile 2 şi 3 vor participa la marele LAN din luna mai fără a mai fi nevoie să plătească taxă de înscriere. În cazul în care echipele se vor destrăma, fiecare membru va beneficia de neplata taxei de înscriere chiar dacă va face parte din o cu totul altă echipă.

Pentru locul 1 există 3 plăci de bază GIGABYTE H55M-UD2H. – info – info

 

Ziua Z

miniLAN-ul va avea loc în data de 28 februarie, iar primul meci va începe de la ora 10:00. Tragerea la sorţi a meciurilor se va efectua la ora 09:00, urmând ca de la ora 09:30 să înceapă pregătirea primelor două echipe. Se va juca în sistem  double elimination.

Adresa locaţiei le va fi comunicată echipelor calificate. Aceasta se află în zona Timpuri Noi, la o distanţă de maxim 10 minute de mers pe jos de la gura de metrou. Sistemele vor fi echipate cu procesoare Intel Core i7 şi i5.

Meciurile de la LAN se vor desfăşura în sistem mr10 double elimination şi vor exista 7 hărţi din care fiecare jucător va elimina câte una. Cel care va fi în partea superioară a meciului în bracket va elimina primul.

Hărţile ce se vor juca la LAN sunt: Crossfire, Vacant, Backlot, Crash, Citystreets, Strike şi Showdown.

 

 

Regulament meciuri online

Orice jucător al competiţiei este îndatorat să respecte regulamentul, acesta putând fi modificat de către organizatori fără o prealabilă notificare!

 

1.Server-ul

1.1 Modul de joc

Modul de joc va fi promod Promod LIVE v2.04 EU. Pe fiecare hartă se vor juca 20 de runde în total, 10 pe defence 10 pe attack. Dacă ambele echipe sunt de accord, se pot juca 24 de runde pe hartă (12 attack, 12 defence).

La sfârşitul perioadei de înscrieri, se va hotărâ în funcţie de participanţi  dacă meciurile de calificare vor fi sub forma unui bracket cu single sau double elimination, dacă se va juca o singură hartă sau mai multe, cât şi dacă se vor face grupe. Totul depinde de numărul participanţilor

1.2 Configurarea server-ului:

– recomandat: /rcon promod_mode match_mr10

– comun accord: /rcon promod_mode match_mr12

1.3 Streaming-ul:

Serverul va trebui să faca streaming către game violation. Verificarea streamingului se va face înainte de începerea meciului. Dacă meciul începe, se consideră că echipele sunt de accord cu setările serverului respectiv.

Dacă se demonstreaza ca setările serverului aduc un avantaj echipei ce îl deţine, în aşa fel încât să schimbe rezultatul final (ce echipa câştigă, sau în caz de egal), acea echipa va pierde prin forfeit meciul respectiv şi va ramane la latitudinea adminului dacă echipa respectivă va fi eliminată din competiţie sau nu.

1.4 Bad ping şi Spike-uri:

Dacă în timpul jocului, server-ul are probleme şi rezultatul e “conexiune întreruptă” pentru mai mult de 5 secunde la 2 sau mai mulţi jucători, meciul va fi continuat pe un alt server de la scorul rămas, sau se va relua harta dacă ambele echipe sunt de accord.

Daca serverul va avea doar spikeuri, pe care o echipa le considera nepotrivite pentru a continua meciul, va trebui sa activeze ”time out-ul” dacă mai are rămas, dacă nu, va cere echipei adverse un time out, time out activat dacă aceştia sunt de accord. Dacă nu, va trebui sa joace până la schimbarea side-urilor sau terminarea hărţii. În caz de conflict, spike-urile vor trebui demonstrate cu printscreenuri de la toti cei 3 membrii echipei (să conţină lagometru).

1.4 Alegerea server-ului de joc

Serverul de joc se va alege de comun accord între cele doua echipe. Dacă acestea nu ajung la un consens, se va juca jumatate de harta pe serverul unei echipe, jumatate pe celalalt server. Însă serverele trebuiesc să îndeplinească condiţia de streaming către gameviolation, altfel nu pot fi luate în considerare.

 

2.Jucătorii

2.1 Conduita

Jucătorii nu au voie să se jignească cu membrii echipei adverse, sub nici o formă! Dacă un jucător consideră că a fost jignit, acesta va demomstra prin SS admin-ului. Aceasta poate duce la pierdere meciului prin forfeit şi excluderea din compeţie.

2.2 Nick-name

Nick-urile jucătorilor încrişi în competiţie cât şi în timpul meciurilor nu trebuiesc să fie considerate jignitoare, sau să facă reclamă comercială unui site sau oricealtceva considerat de catre admin nepotrivit. De asemenea, jucătorii sunt obligaţi să joace cu nikurile înscrise în competiţie, şi să folosească tagul echipei. Încălcarea repetată a acestei reguli poate duce pierderea unui meci prin forfeit şi chiar la eliminarea echipei din competiţie. Aprecierea gravităţii şi decizia aparţine exclusiv adminului.

 

3.Demo-uri şi screenshot-uri

3.1. Demos

Fiecare jucător este obligat să înregistreze demo la fiecare meci jucat. Un demo care este modificat în oricare fel sau care conţine mai mult de 3 runde lipsă sau incomplete, duce la pierderea meciului prin forfeit.

3.2 Screenshots

Fiecare echipa este obligată ca la inceputul meciului să faca SS cu guid-urile jucătorilor (comanda /pb_plist ), şi SS cu rezultatul ca apoi sa le posteze pe forum la sectiunea adecvata meciului! Dacă în urma unui meci, nu exista SS de confirmare a scorului, meciul e considerat “noshow” pentru ambele echipe. (unul din 6 jucători trebuie să facă SS)

 

4.Guid-uri

Fiecare jucator este obligat sa joace cu guid-ul înscris în competiţie, guid-ul fiind unul valid, nebanat de către una din comunităţile anticheat: GV, GGC, PBBANS, Punksbusted, etc.

 

5.Echipe

5.1 Număr Jucatori

Echipa poate conţine 3 sau 4 jucători, considerând că unul din ei este rezervă. Pentru echipa poate juca oricare din cei 4 playeri. Înscrierile se vor face pe forum, cu nickname-urile şi guid-urile valide ale jucătorilor.

Un jucător poate aparţine doar unei singure echipe, chiar dacă este rezervă!

Pentru a porni un meci, o echipa trebuie sa aibă cel puţin 2 jucatori conectaţi pe server.

5.2 Schimbarea jucătorilor

În timpul unui meci se poate face doar o singură schimbare a unui jucator. Aceasta se poate realiza la schimbarea side-urilor, în decursul unui time out, sau la terminarea unei prelungiri.

 

6.Cheating

6.1 Cheatingul sub orice formă, duce la eliminarea echipei din competitie!

6.2 Binduri si scripturi

Orice bind şi script cu excepţia listei de mai jos, este strict interzisă şi poate duce la pierderea meciului prin forfeit.

Excepţie:

-Namebinds

-Demoscripts

-Screenshotscripts (pb_plist only)

-Servercontrol-Scripts

-Weapon/-menu/-select-Scripts (includes all grenades)

-Saybinds

-Filmtweaks (automatically enabled in the new promod)

-Scoreboard team rename

-Scoreboard colour and size changes

-Volume binds/toggles (some vstr binds)

Bind-urile ce contin “exec” , “vstr” (cu exceptia celor de volum) , sau bindurile pentru toggle fps, packets si orice alt bind sunt interzise. Existenţa unuia dintre cele interzise iî configul unui jucător, duce la pierderea meciului prin forfeit. Existenta acestor binduri si scripturi in config se demonstreaza cu posibilitatea verificarii logurilor servererului de catre admin.

 

7.Altele

7.1 În timpul jocului

Dacă în timpul meciului, unui jucător i se intrerupe conexiunea la server, echipa acestuia poate folosi time out-ul. Dacă echipa respectivă nu mai are time out-uri rămase, aceasta poate cere echipei adverse activarea time out-ului acestora, în caz contrat este obligată să joace în continuare meciul în inferioritate numerică.

În decursului unui meci, o echipă are la dispozitie doar un singur time out pe side, adica 2 time out-uri pe hartă. De asemenea, câte un timeout pe fiecare side în caz de prelungiri.

7.2 NoShow

Pentru ca o echipa sa castige prin “noshow”, aceasa trebuie sa aibe cel puţin 2 jucători conectaţi pe server, iar echipa adversă sa aibă unul sau niciunul conectat.

De asemenea, o echipă are obligaţia să se conecteze la server şi să fie gata de joc (“rup”) cu o întârziere de maxim 10 minute de la ora stabilită a meciului, în caz contrar echipa adversă poate cere adminului câştigarea meciului prin forfeit. (trebuie demonstrat prin demo-uri şi SS-uri).

Timpul maxim între schimbarea side-urilor, atat la jumătatea hărţii (după 10 runde) cât şi în cazul prelungirilor, este de 5 minute. În cazul în care o echipă nu este gata de joc în acest timp echipa adversa poate cere adminului castigarea meciului prin forfeit. (trebuie demonstrat prin demouri si SS-uri).

Pentru ca un meci sa fie validat, echipele trebuiesc sa aibe cel putin 2 jucatori conectati pe server, altfel va fi noshow pentru una sau ambele echipe. Nu se accepta cazuri de joc de genul 1vs1, fiecare reprezentand o echipa. În caz de 1vs1, se va considera noshow petru ambele echipe!

7.3 Bug-uri si Glitch-uri

Folosirea bugurilor jocului este strict interzisa. Folosirea si dovedirea unui bug în timpul jocului duce la pierderea rundei respective, iar utilizarea repetata a bugului poate duce la pierderea meciului prin forfeit. Nu confundati un “bug” cu un “glitch”.

Este strict interzisa folosirea Glitch-ului : ”elevator glitch”.

7.4 După meci

După terminarea unui meci, echipele sunt obligate să uploadeze pe forum la secţiunea corespunzătoare, SS-ul cu rezultatul meciului cât şi SS-ul cu guid-urile jucătorilor ce au participat la meci. Aceasta trebuie facută în maxim 1 oră de la terminarea meciului. Neuploadarea SS ului cu rezultatul final al meciului, poate duce la decizia de “noshow” pentru ambele echipe, meciul nefiind luat în considerare. Neuploadarea repetata a SS-ului cu guidurile jucatorilor, poate duce la eliminarea din competitie a ambelor echipe!

Dacă o echipă consideră că echipa adversă a încălcat regulile unui meci, aceasta trebuie să anunţe adminul în maxim 24 de ore de la terminarea meciului. Altfel, dupa 24 de ore de la terminarea meciului cererile de protest nu vor fi luate in considerare.

GL & HF

De la LAN

Dacă doriți să vizionați ce se întâmplă la LAN, puteți adăuga pe Yahoo! messenger contactul gigabyte.romania. Între timp vom adăuga și câte o poză două pentru a vă satisface curiozitațile.

 

Primul meci s-a desfășurat între 69 și Scuba și scorul a fost 14-13.

La stânga 69 iar în dreapta Scuba.

 

Al doilea meci s/a desfășurat între MOS și VooDoo. Scorul a fost 6-11.

La dreapta VooDoo și la stânga MOS.

 

Al treilea meci s-a desfășurat între VooDoo și RvG. Scorul a fost 11-8.

La stânga RvG iar la dreapta VooDoo.

 

Al 4-lea meci a fost între 69 și maniaX. Scorul a fost 11-5.

Stânga 69, dreapta maniaX

 

Al 5-lea meci între RvG și Scuba. Scor final 5-11.

RvG la stânga și Scuba la dreapta.

 

Al 6-lea meci s-a jucat între MOS și maniaX. Scorul a fost 3-11.

Stânga MOS și dreapta maniaX.

 

Runda 3 din LB s-a jucat între maniaX și Scuba. Scorul a fost 11-6.

Stânga maniaX, iar dreapta Scuba.

Restul pozelor le vom urca în scurt timp. Până una alta, aruncaţi un ochi pe bracket aici.

 

Galerie foto

Folder Gallery Error: No picture available inside wp-content/uploads/photo-gallery/2010/editorials/gigabyte-mini-lan.

 

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.