Gabriel Gidea, director de dezvoltare pentru Kingston Technology in Romania si Bulgaria, ne-a oferit un interviu exclusiv in care vom discuta despre HyperX, DDR4 and more! Interviul poate fi citit in intregime, mai jos.

 

Paul Ghioca: Salutari Gabriel! Pari un om foarte ocupat, asa ca nu vom lungi discutia aiurea, ci mai degraba vrem sa aflam esentialul scurt si la obiect.

Paul Ghioca: #1 – Cursa pentru DDR4 – care este planul de atac pentru Kingston HyperX?

Gabriel Gidea: Procesul de fabricare al cipurilor pentru memoriile DDR4 se afla la inceput, dar am reusit sa dezvoltam un produs care ofera o varietate foarte buna de frecvente, de la 2133Mhz la 3000Mhz cu una dintre cele mai bune latente din industrie, dar si cu un voltaj de doar 1.35V. Dupa lansarea HyperX Predator DDR4 si dupa maturizarea procesului de fabricare vom continua sa dezvoltam gama in vederea realizarii unei oferte cat mai cuprinzatoare pentru toti utilizatorii HyperX.

Paul Ghioca: #2 – SSD-urile pe piata romaneasca in anul 2014 – care este raportul cresterii?

Gabriel Gidea: Piata de SSD-uri se afla in continuare pe un trend ascendent, iar de la an la an ne apropiem de aproximativ o dublare a numarului de unitati vandute. Din acest motiv am si diversificat gama de produse HyperX SSD prin introducerea modelului HyperX Fury, lansat in 2014, pentru pasionatii de jocuri atenti la buget. Vom continua sa dezvoltam gama in asa fel incat sa adresam un numar cat mai mare de utilizatori, de la cei care cauta un raport pret/performanta cat mai bun la cei care isi doresc performanta fara compromisuri. Vom pot confirma ca in 2015 vom continua sa ne extindem gama de SSD-uri HyperX.

Paul Ghioca: #3 – SSD-uri – Romanii strica multe SSD-uri? Se intorc multe la garantie fata de tarile vecine?

Gabriel Gidea: Intodeauna am incercat sa oferim un raport optim intre fiabilitate, pret si performanta atat pentru SSD-uri cat si pentru restul produselor pe care le dezvoltam. Din acest motiv rata de RMA pentru SSD-uri este de sub 0,5% si este comparabila cu nivelul atins la nivel european.

Paul Ghioca: #4 – Periferice – după succesul castilor HyperX Cloud, care ar fi urmatoarea miscare logica pentru HyperX?

Gabriel Gidea: HyperX este, de 11 ani, un brand activ in piata DRAM si FLASH, astfel incat am considerat ca urmatorul pas logic il reprezeinta extinderea calitatii, experientei si performantei pe care o oferim in produsele noastre catre piata de periferice de gaming. Castile HyperX Cloud au fost dezvoltate in urma feedback-ului primit din partea comunitatii HyperX si a gamerilor profesionisti cu care colaboram. Acestia au apreciat confortul oferit de castile HyperX Cloud pentru sesiuni de gaming de peste 6H/zi, motiv pentru care ne vom stradui sa imbunatatim experianta oferita cu noi produse. Vom extinde gama de casti HyperX in 2015, impreuna cu gama de mousepads Skyn, astfel incat sa avem o prezenta competitiva in segmentul perifericelor destinate gamerilor.

hx-cloud

 

Paul Ghioca: #5 – Periferice – vom vedea si tastaturi sau mausi cu logo-ul HyperX pe ele?

Gabriel Gidea: Nu excludem posibilitatea extinderii gamei de periferice prin lansarea unor alte produse. Vom asculta parerea gamerilor si vom incerca sa integram acelasi nivel de fiabilitate si performanta in oricare dintre produsele pe care le vom anunta in viitor.

Paul Ghioca: #6 – Shopping – exista vreun plan pentru un shop HyperX dedicat care sa livreze oriunde in lume si de unde fanii sa poata achizitiona inclusiv swag de la echipele sustinute de catre HyperX precum Cloud9, SK etc?

Gabriel Gidea: Avem o serie de parteneriate la nivel global si local cu retaileri cu care colaboram foarte bine. Fiecare dintre echipele de gaming ofera fanilor acces, prin intermediul site-urilor lor, la produsele care poarta sigla echipei.

Paul Ghioca: #7 – eSports – implicarea HyperX in esports este foarte vizibila. Sunt foarte multe echipe sustinute de acest brand. Aveti de gand sa cooptati o echipa care sa se numeasca doar HyperX. Cam cum au facut Roccat?

Gabriel Gidea: Echipele pe care le sustinem la nivel global se afla printre cele mai titrate echipe din lume, cu performante notabile in jocurile in care activeaza. Avem parteneriate de top, printre care si cu echipa Cloud9 HyperX, unde echipa a ales sa integreze numele HyperX in titlul echipei. Totusi, nu avem planuri de a avea o singura echipa HyperX, incercand sa ne canalizam eforturile in dezvoltarea de produse destinate gaming-ului. Credem ca alaturi de comunitatea dezvoltata in jurul brandului HyperX vom putea dezolta produse de calitate care vor raspunde nevoilor pasionatilor de gaming.

Paul Ghioca: #8 – eSports – in Romania echipele nu sunt sponsorizate sau adesea sunt sponsorizate in mod inutil. Aveti de gand sa va implicati mai mult in sustinerea echipelor locale?

Gabriel Gidea: Vrem sa promovam fenomenul eSports, fapt dovedit prin echipele si evenimentele pe care le sponsorizam la nivel global. Nu excludem posibilitatea sponsorizarii unei echipe locale, dar in acest moment nu avem nici un parteneriat dezvoltat in aceasta zona.

 

Multumim mult pentru raspunsuri si pentru interviul acordat!

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.