Hitman 2016 Episode 1 Review

Written by  // 26 March 2016 //
(5 votes)
    Hitman 2016 Episode 1 Review
    A iesit in sfarsit putin conventionalul Hitman, iar multimea e in delir! Unii plang de fericire, jocul este incredibil de bun si abia asteapta sa-si infige coltii in episoadele viitoare. Altii deja si-au distrus 2 tastaturi din cauza frustrarii lungimii si performantei jocului. Eu... sunt undeva la mijloc.


    Gameplay

    Vorbind de lungime, primul episod are 3 nivele. Primul are 2 parti, unul in care esti ghidat de joc sa ajungi la tinta si sa o elimini. Al doilea e un free roam in care poti folosi orice metoda sa-ti omori tinta, dar trebuie sa completezi cel putin 1 challenge sa poti progresa, iar al treilea este semi-ghidat, intr-o baza militara. Primele nivele au un nivel de dificultate scazut, iar faptul ca sunt ghidate m-au sictirit, asa ca nu am stat sa analizez chestiile repetitive, glitch-uri sau altele, eu doar vroiam sa ajung la momentul in care nu am o persoana care imi zice ce sa fac.

    Inceputul

    Al patrulea si ultimul nivel este la o prezentare de moda din Paris, intr-un palat imens plin de invitati si securitate, in care trebuie sa omori 2 lideri al unei organizatii de teroristi. Daca te grabesti si nu tare tii cont de ceea ce inseamna sa joci Hitman, 30 de minute si ai terminat nivelul. Este simplu, sincer, daca nu te deranjeaza sa lucrezi murdar. Urmaresti tinta in ciclul lui prin camere, gasesti cel mai retras loc, ferit de ochi si camere si astepti. Cand trece pe acolo, tragi si fugi. Pana la urma te pierde securitatea. A doua tinta, cam la fel, doar ca e mai usor sa fugi. Cobori pe marginea cladirii si stai pana ti se schimba din Combat in Hunted.. dupa in Compromised. Doar trebuie sa stai in acelasi loc, atarnand de pe marginea cladirii, departe de geamuri.

    Hon Hon baguette Eiffel Tower

    Deci gameplay-ul nu e tocmai excelent. Este cateodata mai slabut.

    Dar e asa de prost cateodata ca e bun, e cel mai amuzant lucru din tot jocul.

    Chiar nu ma vede

    Cateodata stai si te minunezi cum nu ma vede tipul acela care sta la 1 metru de mine, acuma se uita la mine! Mi-a facut o poza cu telefonul! In momentul acela, dat fiind faptul ca aratam ca un angajat al palatului care atarna de marginea balconului la etajul 2 balcon pe care aparent nu aveam voie sa fiu, chiar daca, teoretic, eram angajat al palatului, atunci mi-am dat seama ca o sa mai prin momente geniale din gameplay.

    Somn usor

    Am terminat cu tintele principale, deci, teoretic, jocul este gata. De aceea au fost adaugate asa zisele Escalations. Adica alte tinte pe care trebuie sa le omori intr-un fel mai specific. Fie ca trebuie sa ai un anumit costum, sa folosesti o anumita arma sau metoda de a-l omora. Dar e in aceeasi zona. In acelasi palat, cu aceleasi camere, cu aceeasi gardieni care au rutele lor deja stiute. Inteleg ca ni se da iluzia unui joc pe care-l puteti juca de nenumarate ori din cauza acestor Escalations, dar mie personal nu mi se pare OK, in 2016, sa blochezi multe arme si unelte in spatele unui Mastery Level, care creste cu cat joci mai mult acelasi nivel, pana la refuz.

    Provocariile

    Dar gameplay-ul nu este 100% prost. Am observat ceva cand exploram castelul pentru prima oara, totul parea destul de organic. Parca nu eram intr-un joc Hitman. Probabil marimea nivelului din Paris, sau multimea de oameni care interactioneaza constant si fac unele provocari chiar dificile. Poate e muntele acela de cadavre pe care l-am adunat langa luminiile alea care te electrocuteaza. Este clar ca cei de la Io Interactive vor ca jocul sa fie mai bun decat cele din anii trecuti, se simte ca si-au varsat sufletul in acest nou membru al francizei. Daca chiar vrei sa fi un Hitman adevarat, trebuie sa te plimbi roata in jurul nivelului, sa analizezi miscariile si obiectele din jur, unde te-ai putea ascunde, cum ai putea atrage atentia gardieniilor sa te poti strecura, la ce unghi trebuie sa arunc cheia franceza sa-i scot doar premolarii. Este un joc al preciziei si finetei, doar ca este destul de scurt.

    Plec de parca nu am omorat pe nimeni

    Poate am avut eu ghinion si am prins toate partiile proaste, poate dupa prima patanie cu cadavrul care dispare in pamant, m-am concentrat pe partile negative. Dar as fi un netot sa zic ca gameplay-ul este rau. Este decent. Dar parca asteptam mai mult de la un joc Hitman.


    Story

    Chiar putin de spus.. Esti desigur Agent 47 care este recrutat de o doamna Diana care lucreaza la ICA, International Contract Agency. Primele 3 nivele sunt testele prin care esti supus sa fi recrutat de agentie.

    Placeholder

    In misiunea din Paris esti pe urmele lui Viktor Novikov si Dalia Margolis, doi oameni de baza al organizatiei teroriste IAGO care vor sa expuna multi agenti sub acoperire prin vanzarea unei liste care contine datele lor.

    Cam aici se termina povestea din pacate, episodul 1 fiind destul de scurt cand vine vorba de desfasurarea actiunii.


    Grafica

    Din punct de vedere grafic, am cateva plangeri, dar sunt doar legate de faptul ca suntem in anul 2016 si jocul nu arata mai bine decat vanilla Skyrim, cel putin eu nu am avut privilegiul sa ma joc pe Ultra din cauza lag-ului si pentru ca pur si simplu multe din setari imi erau blocate pe Low.

    Dupa 2 ani de mancat morcovi, sheikh-ul vede prin pereti

    Cele mai bine definite elemente sunt personajele principale, urmate indeaproape de oamenii din jur, iar restul din cadru, peretii, covorul, candelabrul, veiozele, parca au fost uitate putin. Cele mai putin definite sunt clar elementele de vegetatie. In nivelurile disponibile nu tare ai de a face cu ele, dar sa speram ca pe viitor aceste mici greseli se vor repara, dat fiind faptul ca nu se tare stie ce imprejurimi ni se vor aduce in episoadele viitoare.

    Lumini geniale

    Aparent fiindca au cam uitat de unele elemente de grafica, au dedicat mai mult timp iluminatiei, fiindca s-au descurcat genial, mai ales lumina naturala, care arata foarte bine.


    Performanta

    Pot zice cu mana pe inima ca jocul nu este prea bine optimizat.

    Pe Low merge decent, dar am lag destul de frecvent.
    Pe Medium este aproape deloc jucabil. Spike-uri imense de lag urmate de teleportare in spatiu-timp.
    Pe High mi-a mers destul de bine, cam la 60 FPS iar singurele probleme le-am intampinat cand inotam in multimiile de spectatori.
    Pe Ultra cam ca si pe high, doar ca FPS-ul era mai mic.

    Capcana pusa, acum asteptam

    Nu am cel mai bun calculator, dar nu ma asteptam ca pe Low sa am probleme.

    Pe langa cele de performanta, sunt probleme destul de mari de conectivitate la serverele Hitman, si nu doar eu sunt cel care se plange. Jocul este rulabil si destul de placut de jucat in cele 5 minute in care te poti plimba prin zona, pana pica conexiunea si esti dat afara din joc, pentru ca noul Hitman este ALWAYS ONLINE DRM. Aceste evenimente sunt sporadice, dar nu vad de ce exista dupa lansarea finala a jocului.


    Concluzie

    ALWAYS ONLINE DRM

    Primul episod din Hitman este unul bun daca nu te astepti la mai mult, cum am facut eu. Sincer am uitat ca o sa fie episodic si dupa ce am terminat cu Paris am simtit o dezamagire imensa. Merita cumparat acuma? Nu prea, chiar daca poate fi cumparat la 13 €. Daca scot un patch prin care rezolva problemele existente de performanta, poate. Dar viitorul jocului este incert dat fiind faptul ca o sa dureze multe luni pana o sa avem tot jocul la dispozitie, si nu vad motiv sa investesti in ceva care s-ar putea sa nu fie prea bun overall. Dar poate IO Interactive ne vor surprinde. Vom trai si vom vedea. Oricum, nu vom acorda nota pentru poveste deoarece jocul este episodic.


    Gameplay: 6

    Sunet: 8

    Grafica: 6

    Performanta: 4

    Overall: 6

    Last modified on Thursday, 31 March 2016 12:58
    Mervian O. Robert

    Proaspat somer al facultatii de Jurnalism, impatimit al feed-ului, voi scrie pentru RP si XP.

    Google+

    You are here: HomeGames Reviews Hitman 2016 Episode 1 Review