Sony a lansat un spot TV drăguţ săptămâna trecută menit să aducă fanii cu gândul la vremurile bune ale gaming-ului cu scopul precis de a demonstra că cele mai bune amintiri video ludice au fost pe consolele Playstation. Ei bine, Microsoft răspunde cu un alt spot TV.

Un spot TV care m-a lăsat cam rece fiindcă nu pune accentul pe jocuri şi nu repetă mişcarea aia mişelă a celor de la Sony în a te scălda într-o nostalgie dulce. Din păcate, aş fi dorit ca Microsoft să aibă nişte marketing mai bun, însă am impresia că anul acesta a fost un „mic” dezastru pentru întreaga reputaţie a consolei.

Oh well, măcar au inclus un mech din Titanfall în spot-ul de la Xbox One. însă tot spotul pute a „big bucks Hollywood production”, accentuând imaginea de „bro ‘murican” a consolei, ce din păcate va rămâne imprimată în mintea a multor consumatori.

Am inclus ambele spot-uri pentru a vă demonstra faptul că Sony au angajat un întreg departament de marketing foarte dibace. Clipurile le puteţi viziona mai jos. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=_1mfIg1I3zE

http://www.youtube.com/watch?v=wZkMdi3XBhw

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.