Blizzard tocmai a anuntat Beta-ul pentru noul expansion Starcraft 2, Legacy of the Void. Mult asteptatul joc vine cu o multitudine de schimbari si aditii pentru toate 3 factiuniile, cat si un nou mod de joc facut special pentru jucatorii casual. In sfarsit, Blizzard se ocupa de jucatorii casual fara sa le distruga experienta celor hardcore.

 Beta-ul pentru Starcraft 2 Legacy of the Void este anuntat pentru data de 31 Martie, cand Blizzard va impartii cateva chei de access pentru joc. Nu stiu de voi, dar eu deja am optat pentru Beta. Cthulhu ajuta.

Cat pentru schimbari, sunt o multitudine si le voi lista mai jos, traduse din engleza, asa ca imi cer scuze pentru unele erori.

 

Nou mod de joc: Archon

In acest nou mod de joc, 2 jucatori vor putea controla aceeasi armata, aceeasi baza. Mai pe intelesul tuturor, un 2v2 intr-un format 1v1. Acest mod este special facut jucatoriilor casual si celor care se joaca doar ca sa se distreze si sa se simta bine cu un prieten, online.

 

Schimbari generale ale jocului:

  • Schimbarea cantitatii de minerale pentru fiecare baza. Jumatate din patch-uri vor avea 1500 iar restul doar 750. Este o schimbare mai mult catre metagame, pentru ca va forta jucatorii sa faca expand-uri mai rapide si mai agresive, si vor descuraja strategiile 1 base gen, 1 base Mutalisk la Zerg, Terran 1-1-1 (stiu ca se face un expand dupa dar is curios cum va afecta acest strat) si 4 Gate Push la Protoss.
  • Numarul total de lucratori primiti la inceput s-a marit la 12 (de la 6).Downtime-ul de la inceputul jocului va fi eradicat, 12 fiind un numar destul de bun pentru a incepe productia in maxim 1 minut.
  • Au facut schimbari la modul in care unitatiile cu atacuri la distanta recunosc tintele de sol. Momentan, de multe ori cand un Stalker ataca un Widow Mine, se apropia prea mult si murea, chiar daca Stalkerul are range mai mare decat Widow Mine-ul (Stalker 6 si Widow Mine 5). Nu mai este cazul in LotV.
  • Probabil cea mai mare schimbare: Ceasul ingame a fost modificat in asa fel incat trecerea timpului ingame sa fie la fel cu trecerea timpului in timp real. Este cea mai mare schimbare pentru ca acuma va trebui sa rememoram fiecare timing, pentru fiecare cladire, unitate si spell. Nu va exista o optiune care sa ne lese sa revenim la ceasul din HotS.

Schimbari per factiune:

    Zerg:

  • Aditie noua ca o evolutie a Roach-ului, Ravager-ul. Este mai puternic decat Roach-ul, avand tot un atac ranged, si i se adauga Corrosive Bile, care este un atac gen mortar, aterizand la cateva secunde dupa lansare, poate ataca atat unitatiile de aer cat si cele de sol si va distruge orice Force Field atinge.Ravager
  • Inca o unitate noua, dar de data aceasta una pe care toti o stim si o iubim, Lurker-ul. Lurker-ul este o evolutie a Hidralisk-ului, care poate ataca doar cand este sub pamant. Atacul lui consta in lansarea de tepi intr-o linie. Ca un upgrade de Tier 3, i se mareste raza si va putea ataca chiar si tunuriile Protoss fara sa fie detectat.Lurker
  • Corruptor-ul primeste un nou skill, Caustic Spray, si pierde in acelasi timp Corruption-ul. Caustic Spray este o abilitate channeled care face mai mult damage cu cat este channeled mai mult. Poate ataca atat unitatiile cat si cladiriile.
  • Swarm Host-ul poate acuma sa lanseze lacustele lui chiar daca nu e Burrowed, dar cooldown-ul este marit in acest caz. Lacustele lui vor putea fi upgradate pentru a putea zbura pe high ground, dar ele vor trebui sa revina la sol ca sa poata ataca.
  • Nydus Worm-ul nu mai poate fi atacat in timp ce iese din pamant, doar dupa ce a iesit complet si poate incepe sa scoata unitati.

 

    Protoss:

  • Aditie noua la Gateway, unitatea pe nume Adept. Adept-ul este o unitate de sol cu un atac ranged care poate ataca doar unitatiile de sol cu o viteza de miscare normala. Se poate teleporta folosind Psionic Transfer. Abilitatea Psionic Transfer creeaza o fantoma a Adept-ului care poate fi controlata separat de unitate. Nu poate ataca sau fi atacata, iar dupa o perioada fixa de timp, Adept-ul se teleporteaza la fantoma. (Inca nu stim daca inamicul poate vedea fantoma sau nu)Adept
  • Inca o aditie la Protoss, o unitate din Robotics Facility si anume Disruptor-ul. Folosinta principala a unitatii este Purification Nova, o abilitate AoE care face damage masiv. Odata activata abilitatea, Disruptor-ul devine invincibil si dupa 4 secunde da drumul la explozie, dupa care revine la starea lui originala. Armura lui este Light.Disruptor
  • Unitatiile care isi fac Warp-In sunt mai vulnerabile pe durata Warp-ului.
  • Warp Prism-ul poate ridica unitatiile de la distanta.
  • Immortal-ul si-a pierdut scutul, Hardened Shield, si a primti o abilitate activabila pe nume Barrier, care da Immortal-ului un scut limitat.
  • Oracle-ul a primit cateva schimbari. Revelation si Envision s-au contopit si fiecare unitate va fi vizibila timp de 60 de secunda. Pe langa aceasta Oracle-ul a primit Stasis Ward, ca plaseaza un Ward invisibil pe pamanat, iar orice unitati trec prin ward vor fi invalidate (nu se vor putea misca sau ataca) timp de 30 de secunde. Abilitatea este AoE.
  • Tempest-ul va putea ataca doar unitati de sol si are viteza de miscare marita si a primit o abilitate pe nume Disintagrate care este un DoT (Damage over Time).
  • Carrier-ul a primit o abilitate noua, Release Interceptors, care lanseaza toti Interceptorii la o distanta mai mare decat raza lui de atac. Dupa 60 de secunde toti Interceptorii mor.

    Terran:

  • Terranii nu au fost uitati, caci si ei primesc Cyclone-ul. Aceasta unitate va fi produsa in Factory si va avea abilitate de a se „lipi” de o tinta si de a face damage masiv in timp. Atat Cyclone-ul cat si tinta pot fi in miscare.Cyclone
  • Blizzard mai exploreaza posibiltatea de a creea inca o unitate, dar nu au dezvaluit inca nimic.
  • Battlecruiser-ul primeste abilitatea de a se teleporta oriunde pe harta (nu tine cont de Fog of War) dar il va costa o cantitate mare de energie.
  • Siege Tank-ul va putea fi ridicat de un Medivac chiar cand este in Siege Mode, si plasat din nou pe jos, tot in Siege Mode. Acesta va ocupa tot locul din Medivac.

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.