Încep să simt o oarecare milă pentru echipa Thief a studio-ului Eidos Montreal. Serios, chiar îmi e milă de săracii oameni.

Controversatul sistem de experienţă al jocului ce a fost prezentat în timpul unui demo în cadrul mega convenţiei E3 2013 a fost scos din joc.

Conform şefului de proiect Nic Cantin, sistemul de experienţă menit să răsplătească jucătorul pentru acţiunile săvârşite în joc a atras foarte multă presă negativă şi foarte multe strâmbături din partea fanilor.

Ce este interesant este că noul joc din seria Thief va fi lansat anul viitor în Martie, iar developerul de abia acum ia astfel de decizii. 

Sper ca odată cu această decizie să se ia nişte decizii mai înţelepte şi implicit să avem un joc pur stealth tradiţional aşa cum orice fan Thief ar dori şi ar merita. 

În orice caz, mă rog ca Thief să nu ajungă o „dezamăgire fiscală” pe fişele publisherului diavol Square Enix. Nu de alta, dar publisherul are o istorie proastă cu relansările de francize.

Pe un ton mai umoristic, aş fi dorit să rămână indicatorul ăla de Headshot în varianta finală a jocului ca să îmi realizez visul în a produce un montaj ala MLG_Pr0sC0p3zZz_420_SW4G_xXx. Păcat.

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.