Respawn Entertainment crede că numărul de jucători într-un shooter ar trebui să fie destul de mic, însă reacţia fanilor la acest anunţ nu prea a fost una pozitivă.

Vince Zampella, fondatorul studio-ului Respawn Entertainment ne imploră să înţelegem decizia sa de a limita numărul de jucători dintr-un meci de Titanfall la maxim 12 jucători.

Formula 6v6 a fost până acum exploatată cu rezultate destul de bune în jocurile CoD, însă aici depinde foarte mult de mărimea hărţilor şi de design-ul lor.

Domnul Zampella ne asigură că pot fi situaţii în care să vedem 12 titani pe ecran sau oricare altă combinaţie interesantă de piloţi şi titani, însă comunitatea a răbufnit împotriva acestei decizii.

Însă totuşi discutăm despre fostul developer al celei mai mari francize de shootere din lume. Cât de mult trebuie să iei în considerare fanii ca developer? Câtă încredere ai în propria ta creaţie?

Ei bine, domnul Zampella susţine pe Twitter că acest număr maxim de jucători a fost testat şi balansat pentru a oferi cea mai bună experienţă a jocului….însă ce te faci când jocul rulează în 720p cu 30 FPS-uri sau mai rău pe consola ce te-a adoptat?

Vom vedea!

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.