Cred că toată lumea este la curent cu campania celor de la Toshiba care se numeşte „no matter what”. Pentru cei care nu ştiu despre ce este vorba: pe scurt, Toshiba s-au gândit sa extindă garanţia şi pentru cazurile „speciale” care pot apărea în viaţa unui utilizator, cum ar fi furtul echipamentului, deterioarea accidentală a acestuia cât şi recuperarea de date în cazul deteriorării fizice sau logice ale HDD-ului sau SSD-ului.

„Încă de anul trecut am avut mii de clienţi multumiti datorită garanţiei noastre „No Matter What”. În cele mai multe cazuri, notebook-ul sau TV-ul au fost deteriorate în timpul transportului, incidentul cel mai întâlnit fiind spargerea display-ului. În toate cazurile, clientul a primit fie o reparaţie gratuită, fie un nou dispozitiv. Știind că acesta este unul dintre lucrurile care îi fac pe clienții noștri mulțumiți, am decis să prelungim această ofertă unică până la 30 septembrie 2013.” a declarat Sandor van der Ham, General Manager al Toshiba Europe GmbH.

Puteţi beneficia de garanţia „no matter what” dacă vă înregistraţi produsul sau produsele achiziţionate în termen de 14 zile, pe site-ul www.nomatterwhatguarantee.com

 

 

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.