Battlefield Bad Company 2 este jocul meu preferat şi pe lângă asta reuşeşte să pună în mişcare serioasă atât toate plăcile video actuale, dar şi procesoarele performante ca i7. Este primul joc în care observ că i7 920 sare de 60% şi asta se datorează multitudinii de funcţii executate de procesor. Trecând peste asta, texturile foarte mari dar şi efectele de calitate fac ventilatoarele plăcilor video să se învârtă aproape la fel de tare ca în Metro 2033.

 

 

Diferenţa dintre rulările cu şi fără AntiAliasing este şi în Bad Company 2 enormă, însă fiind un shooter putem să lăsăm de o parte AA-ul mai ales când suntem la limită cu framerate-ul, de asemenea şi detaliile pot fi reduse atunci când jucăm în multiplayer. Oricum, distanţa dintre GTX 480 şi 5870 Matrix se păstrează şi dacă sunt reduse detaliile. Fără HBAO sau AA, ambele (GTX 480 şi Matrix OC) se învârt în jurul a 100fps-uri în multiplayer, un framerate suficient pentru un gameplay bun. La rezoluţia 1680*1050 input lag-ul începe să fie sesizabil chiar de la cel mai mic nivel de AA, aşa că folositi-l doar dacă vreţi să admiraţi peisaje.

 

 

Pages ( 13 of 14 ): « Previous1 ... 1112 13 14Next »

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.