Al doilea joc pe care îl vom analiza este Battlefield Bad Company 2, joc ce a fost lansat anul acesta şi ce a fost adoptat în competiţii foarte rapid. Pentru testare am folosit modul SquadRush şi am ales harta Panama Canal, o hartă pe care întotdeauna se foloseşte smoke-ul când se atacă, sau ţinta(skill) dacă echipa este aşa bună la aiming.

Având aceeaşi problemă precum Call Of Duty, inconsistenţa numărului de fps-uri, este foarte greu să joci Bad Company 2 aşa cum trebuie.
După nenumărate ore petrecute în joc am remarcat că cele mai bune răspunsuri ale perifericelor le ai la peste 100 fps-uri. Probabil acum veţi înţelege şi teoria mea despre sniperi în pagina 2.
Având un fps mare şi implicit un răspuns foarte bun al tastaturii dar şi al mouse-ului vei avea şi o mobilitate mai mare şi asta înseamnă că te vei putea feri cu uşurinţă de o parte din gloanţe, te vei putea ascunde foarte repede şi vei putea răspunde cu aceeaşi monedă fără a avea impresia că inamicul trişează.

Din păcate, spre diferenţă de Call of Duty 4, Bad Company 2 este un adevărat inamic al resurselor, iar setările pentru aceste plăci video au fost alese foarte aproape de low. Iar API-ul ales pentru rularea jocului a fost DX9, deoarece DX10 sau 11 nu aduc absolut niciun avantaj, decât foarte puţin eyecandy ce poate fi ignorat dacă se urmăreşe nimicirea duşmanilor, lucru de altfel normal la un LAN Party, nu?
Ţineţi cont de faptul că setările din joc sunt cele pe care le folosesc eu şi totul ţine de gust. Adică eu joc fără bloom, iar alţi jucători adoră să le intre soarele în ochi, sau pur şi simplu nu ştiu că acesta poate fi dezactivat din fişierul settings.ini :D.

Din păcate Bad Company 2 l-am rulat doar pe GTS 450 şi Radeon 5750 deoarece GTX-ul şi 5770-ul şi-au luat zborul foarte rapid

 

Setările din BC2

 

Scena de benchmark:

 

Hai să vedem cum se descurcă cele două plăci şi în Bad Company 2

 

Acestea fiind arătate, putem concluziona că în Bad Company 2 cele două plăci video se comportă similar. Totuşi se observă că la creşterea rezoluţiei GTS 450 tinde să ruleze mai bine, dar cu atât de puţin mai bine încât putem să ignorăm asta.

Un alt aspect important al problemei COD4 este legat de comportamentul lui 5770 care tinde să se apropie ocazional de performanţa oferită de GTX460 cu 1GB. Evident nu ar şanse să ajungă acea placă video din urmă, însă voiam să subliniez doar că este superioară lui GTS 450.

Hai spor la frag-uri!

 

Pages ( 28 of 28 ): « Previous1 ... 2627 28

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.