Vom începe cu testele ce au deja o vechime în suita noastră de benchmark-uri.

 

Resident Evil 5 profită din plin de puterea pusă la dispoziţie de i7.

 

Şi în Street Fighter IV avem un comportament similar cu cel din RE5.

 

Şi la final am lăsat cel mai flămând joc în materie de consum de putere de procesare. Fizica din World in Conflict Soviet Assault este în stare să facă probleme chiar şi unui i7, cunoscut pentru puterea sa. Observăm că deşi valoarile minime sunt foarte apropiate, average-ul este complet diferit de la un procesor la altul. Asta se întămplă pentru că numărul maxim de fps-uri se modifică şi el în funcţie de puterea de procesare pusă la dispoziţie. Acele valori nu le regăsiţi în grafic pentru că l-ar fi exagerat prea mult. Informativ: 187, 144 şi 172 în aceeaşi ordine ca procesoarele.

 

Am lăsat la final două jocuri foarte moderne ce folosesc DirectX 11.

 

În mod total opus celor văzute până acum, i7 920 se descurcă mai prost decât X6 la frecvenţă default.

 

În Battlefield Bad Company 2 diferenţle nu sunt exagerat de mari, dar liniaritatea confirmă faptul că acesta profită de X6. Dacă vă întrebaţi de ce diferenţele sunt atât de mici, ei bine asta se datorează pasajului din joc pe care îl folosim pentru benchmark. Numărul redus de personaje ce folosesc AI face ca utilizarea procesorului să fie şi ea redusă. De asemenea, şi numărul redus de sunete are acelaşi efect, întrucât motorul sonor din BC2 se bazează foarte mult pe procesor. Din păcate Bad Company 2 nu oferă scene „încarcate” care să poată fi repetate cu uşurinţă.

 

Pages ( 8 of 9 ): « Previous1 ... 67 8 9Next »

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.