Şi acum perfomanţele în regim 3D. Vă ziceam pe la începutul articolului că GMA 3150 nu oferă suport decât pentru Pixel Shader 2.0, aşadar din testele de azi vor lipsi atât 3DMark06 cât şi 3DMark Vantage. Astfel, ne rămâne doar 3DMark2001SE, 3DMark2003 şi 3DMark05. Să vedem rezultatele totale:

 

 

Orientativ, un scor apropiat de 3000 puncte înseamnă că un joc din acea perioadă (sau mai exact, care foloseşte tehnicile de randare/calcul din acea perioadă) va fi jucabil. Un scor sub 1000 puncte înseamnă că orice joc din generaţia respectivă nu va fi jucabil la setările din 3DMark-uri, iar un scor peste 5000 puncte va însemna că jocul va rula perfect.

Concret, în cazul nostru, doar 3DMark2001SE oferă rezultate satisfăcătoare, ceea ce înseamnă că orice joc mai nou de anul 2001 va rula greoi, aproape inpracticabil.

Mai jos sunt rezultatele individuale pentru fiecare 3DMark.

 

 

 

În practică, pot să confirm rezultatele obţinute de seria 3DMark. După cum vă ziceam şi când discutam de HD4290, jocurile care le rulez cel mai des sunt WarCraft 3 DOTA şi Quake 3 Defrag. Şi, din păcate pentru mine, şi pentru alţi gameri, niciunul din aceste două jocuri nu e jucabil în 1024 x 768. Iar mai jos de această rezoluţie nu merită jucat. Dar, în goana de a juca altceva în afară de Mahjong Titans am găsit un alt joc preferat, şi anume Heroes 3, care a rulat perfect 🙂

Haideţi să vedem ce concluzii putem trage după aceste teste.

 

Pages ( 6 of 7 ): « Previous1 ... 45 6 7Next »

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.