Astăzi am fost invitaţi de către prietenii noştri de la Kingston la o conferinţă unde ne-au fost prezentate rezultatele companiei în anul 2010, obiectivele pentru următorul an şi deasemenea am avut deosebita plăcere de a-l cunoaşte personal pe dl. Gabriel Gâdea, noul director de dezvoltare al Kingston pentru România, Bulgaria şi Moldova.

Kingston ne-au prezentat realizările lor pe piaţa românească în anul ce tocmai se termină şi surprinzător pentru această perioadă de restrişte economică, Kington a reuşit să îşi crească profiturile cu 13% , atingând pragul de 10.5 milioane USD.

Evoluţia pozitivă a fost dată de evoluţia segmentului DRAM, care a crescut comparativ cu anul 2009 şi care a reprezentat aproximativ 53% din veniturile locale ale companiei.

Pentru anul viitor, Kingston ne-au anunţat că principalele obiective sunt creşterea segmentului memoriilor flash dar mai ales piaţa SSD-urilor unde se preconizează o creştere de 100%, datorită avantajelor ce le oferă SSD-urile companiilor mici şi mijlocii.

Reprezentanţii companiei se aşteaptă ca segmentul HyperX (memorii pentru entuziaşti) să reprezinte 20% din valoarea totală a unităţii de business ValueRAM, din punct de vedere valoric, în 2011.

De asemenea se aşteaptă o creştere a volumului de vânzări a flash drive-urilor USB 3.0, creştere care este direct influenţată de creşterea vânzărilor de plăci de bază şi notebook-uri dotate cu USB 3.0

Ca să dovedim că am ciulit urechile la conferinţă , vă vindem un pont. În al doilea trimestru din 2011, Kingston preconizează o scădere a preţului pentru memoriile DRAM cu aproximativ 40%. Deci nu vă grăbiţi cu upgrade-urile în perioada hype-ului generat de sărbători.

 

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.