Cei de la Riot aduc niste schimbari destul de mari la intregul joc pe PBE (Public Beta Environment), schimbari care ar putea face jocul mai placut atat ca si experienta gameplay, dar si mai placut vizual. Mai imi trebuie prieteni si timp, si poate il joc.

League of Legends va trece prin niste schimbari majore, PBE-ul fiind asaltat de update peste update, balance changes si skin-uri noi. Zic sa trecem in revista ce o sa vedeti in viitor pe serverele Live. O sa trec in revista doar schimbariile care cred eu ca sunt mai importante si nu tweak-urile si balance update-urile la iteme/campioni.

Sa incepem cu ceva ce ne place tuturor, mai ales celor de la Riot, skin-uri, la Sectiunea Bling. (cele mai importante)

Victorious Sivir

sivirturn

Din seria Victorious, au adaugat un skin pentru Sivir, unul dintre AD carries. Daca nu faci ca mine si iti petreci jumate din meciuri enervandu-te ca tu esti slab si ca ceilalti is si mai slabi, ai sanse sa prin skin-ul.


Ward skins

Riot au mai adaugat niste ward-uri noi ca si un bonus de sfarsit de sezon.

Conquering Ward


Triumphant Ward


Victorious Ward


Puteti castiga skin-urile castigand meciuri de ranked, si Riot a implementat un sistem de puncte. La un ranked 3v3 castigat primiti 1 punct, la un ranked 5v5 castigat primiti 3 puncte.

Conquering Ward-ul il primiti la 20 de puncte.

Triumphant Ward-ul il primiti la 45 de puncte.

Victorious Ward-ul il primiti la 75 de puncte.

Success la castigat 25 de ranked 5v5s pana la sfarsitul sezonului, eu sper sa prind macar unul sa-l si castig. Desi cred ca ar trebui sa joc sa castig.. In fine. Moving on.

Acuma ca am terminat cu Bling-ul, trecem la Sectiunea Cash.

Acestea sunt schimbari de pre-season, si anume schimbari la sistemul de Bounty. Pentru cei care nu stiu, Bounty e sistemul prin care cu cat esti tu mai bun si omori mai multi inamici, cand esti omorat, vei fi mai „valoros” echipei adverse decat un inamic care este asa L33t.

Sistemul este facut in asa fel incat o persoana poate sa inceapa sa adune „Bounty” cand a facut 2 kill-uri consecutive fara so moara. Asta il aduce la Tier 2. Asa este pe live deocamdata.

Ei o sa adauge o icoana reprezentand Bounty-ul langa bara de HP, care se va schimba in functie de nivelul pe care il ai. Icoana va fi vizibila tuturor, atat aliati cat si inamici.

Alta schimbare este resetarea bounty-ului. Pe live, daca mori, Bounty-ul iti merge la 0. Cu schimbariile, valoare Bounty-ului va scadea cu 3 la fiecare moarte. Deci daca esti BoxBox si esti al tier 4 al bounty-ului si mori, va scadea la 1, daca esti la tier 5 si mori va scadea la 2 etc., mai pe romaneste, trebuie sa mori de 2 ori sa ti se reseteze bounty-ul de tot si vei putea avea Bounty Tier 1 doar daca ai avut Tier 4 si ai fost masacrat.

Au adaugat Team Gold la Bounty-uri in loc de mai mult kill Gold. Team Gold va fi global, toti jucatorii vor primii un pic de gold cand moare un inamic cu bounty.

Valori Team Gold:

  • Tier 1 – 20 gold
  • Tier 2 – 30 gold
  • Tier 3 – 60 gold
  • Tier 4 – 70 gold
  • Tier 5 – 90 gold

Impreuna cu schimbariile de Bounty, tot la sectiunea Cash, gold-ul de inceput a fost ridicat la 500 si gold-ul pe 10 secunde a fost marit de la 19 la 20.4.

Sectiunea Masteries

Din cate se observa, Riot a adoptat o pozitie similara cu cea luata de Blizzard, adica a micsorat si simplificat sistemul de masteries.

Tot tree-ul va fi impartit in 6 tier-uri. Fiecare tier va avea 2 optiuni. Pe tier-urile 1,3 si 5 se vor putea aloca 5 puncte, fie pe una dintre optiuni, sau amandoua, dar aveti 5 puncte in total de alocat, nu 5 per optiune.

Pe tier-urile 2,4 si 6 o sa aveti un singur punct de alocat, deci va trebui sa alegeti una din cele 2 optiuni.

Iata optiuniile voastre:

Tree-ul Ferocity:

T1:

  • Fury: +0.8/1.6/2.4/3.2/4% AS
  • Sorcery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0% AP

T2:

  • Double Edged Sword: Melee – +3% damage dat, +1.5% damage luat; Ranged – +2% damage dat si aceeasi valoare luata.
  • Feast: Omorand o unitate primiti inapoi 20 HP.

T3:

  • Vampirism: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0% Lifesteal si Spell Vamp
  • Natural Talent: +2/4/6/8/10 AD si +3/6/9/12/15 AP la Lvl 18 ( 0.11 la 0.55 AD/lvl si 0.16 la 0.83 AP/lvl)

T4:

  • Bounty Hunter: +1% damage pentru fiecare unic campion omorat.
  • Oppressor: +2.5% damage contra campioni care sunt movement impaired.

T5:

  • Battering Blows: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% Armour Pen
  • Piercing Thoughts: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% Magic Pen

T6:

  • Warlord’s Bloodlust: Criticalele dau heal de 15% din damage-ul dat si cresc AS cu 20% pentru 4 secunde ( cooldown de 2 secunde)
  • Fervor of Battle: Atacurile normale si spell-urile iti dau un stack de Fervor pentru 5 secunde (maxim de 10 stack-uri). Fiecare stack de Fervor iti da 1-8 damage la atacuri normale, in functie de level-ul tau.
  • Deathfire Touch: Abilitatiile de damage fac inamicii tai sa ia mai mult damage. 6 + 50% din Bonus AD si 20% din AP in decurs de 3 secunde. (totul la AoE-uri se injumatateste)

Tree-ul Cunning:

T1:

  • Wanderer: +0.6%/1.2%/1.8%/2.4%/3% MS cand nu esti in combat
  • Savagery: Atacurile normale si spell-urile single target fac cu 1/2/3/4/5 damage mai mult la minions si monstrii.

T2:

  • Runic Affinity: Buff-urile din jungle tin cu 15% mai mult, inclusiv cele de la monstrii Epici.
  • Secret Stash: Potiuniile, flask-urile si elixirele dureaza cu 10% mai mult. Potiuniile sunt inlocuite cu un biscuit care va da 20 HP si 10 Mana cand il folositi.

T3:

  • Merciless: Damage facut campioniilor sub 40% hp crescut cu 1/2/3/4/5%.
  • Meditation: La fiecare 5 secunde, regenereaza 0.3%/0.6%/0.9%/1.2%/1.5% din Mana care lipseste.

T4:

  • Bandit: 1 gold pentru fiecare minion omorat de un campion aliat in jurul tau. 3 gold (10 daca melee) cand lovesti un campion inamic (proc doar o data la 5 secunde).
  • Dangerous Game: Kill-urile sau Assist-urile iti refac 5% din HP si Mana lipsa.

T5:

  • Precision: Primesti 0.6/1.2/1.8/2.4/3 + 0.06/0.12/0.18/0.24/0.3 pe level de Armour si Magic Pen.
  • Intelligence: Creste cap-ul de CDR cu 1%/2%/3%/4%/5%, primesti 1%/2%/3%/4%/5%/ CDR.

T6:

  • Stormrader’s Surge: Daca faceti unui inamic damage peste 30% din HP lui maxim in 2 secunde primiti 35% MS pentru 3 secunde (cooldown 10 secunde)
  • Thunderlord’s Decree: Al 3-lea atac sau spell pe un campion inamic electrocuteaza zona de pe langa ei pentru 10 damage pe level + 20% din Bonusul de AD si 10% din AP ca si Magic Damage (cooldown 30 secunde)
  • Windspeaker’s Blessing: Heal-urile si scuturile sunt mai puternice cu 10%. Scuturile si heal-urile ii cresc rezistentele tintei cu 15% pentru 3 secunde daca este folosit pe oricine inafara de tine.

Tree-ul Resolve:

T1:

  • Recovery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 HP Regen per 5 secunde
  • Unyielding: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% Bonus Armura si MR

T2:

  • Explorer: +12 MS in Tufe sau pe Rau
  • Tough Skin: Iei cu 2 mai putin damage atacurile normale ale Campionilor si monstrilor.

T3:

  • Runic Armour: +1.6%/3.2%/4.8%/6.4%/8% bonus la toate scuturiile si heal-urile date pe tine (incluzand lifesteal si regen)
  • Veteran’s Scars: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% Bonus HP

T4:

  • Insight: Summoner Spells au cooldown-ul redus cu 15%.
  • Perseverance: +50% HP Regen, creste la +200% cand sub 20% HP.

T5:

  • Swiftness: +3%/6%/9%/12%/15% Tenacity si resistenta la Slow
  • Legendary Guardian: +0.6/1.2/1.8/2.4/3.0 Armura si MR pentru fiecare campion inamic langa tine.

 

T6:

  • Grasp of the Undying: La fiecare 4 secunde in combat, urmatorul atac normal pe un campion inamic are lifesteal egal cu 3% din HP-ul tau maxim (injumatatit la Ranged)
  • Strenght of the Ages: Monstrii mari si siege minions pe care ii omori tu sau aliati de langa timne iti dau 20 si 10 HP permanent (cap de 300 HP).
  • Bond of Stone: +4% Damage Reduction. Cand aproape de un aliat acest bonus este dublat si 8% din damage-ul luat de aliat il iei tu (nu te poate duce sub 15% HP)

Sectiunea Wards:

Sectiune de care 90% din jucatorii LoL nu au auzit, chiar daca cumpara trinketele in fiecare meci.

Surpriza!! Nu mai sunt ward-uri individuale. Parca aud support mains plangand in distanta, mai tare decat de obicei. Singura metoda de a pune ward-uri pe harta sunt Trinketele si Sightstone-ul. Si daca tot veni vorba de chestii care nu mai exista, au scos Trinketa albastra.

Ca sa contracareze lipsa ward-urilor individuale, au facut Sight Ward-ul si Sweeping Lens-ul sa se upgradeze singure in timp si au cate 2 charge-uri.

Dar aparent celor de la Riot le-or placut faza cu „Poti upgrada la level 9” asa ca de acuma exista alterari gratuite. Pentru Warding Totem se poate cumpara Farsight Alteration care este un fel de trinketa albastra.

Farsight Alteration:

  • Cast range marit la +650%.
  • Nu are duratie si nu se calculeaza catre maximul de ward-uri.
  • Cooldown redus cu %60.
  • Ward-ul este vizibil, fragil.
  • Nu are charge-uri.

La Sweeping Lens avem Oracle Alteration.

Oracle Alteration:

  • Raza detectarii marita.
  • Efectul de maturare de urmareste 10 secunde
  • Raza de castare este 0.

Din fericire pentru suporti, Sightstone si Ruby Sightstone au suferit modificari.

Ruby Sightstone are o pasiva care ofera 10% CDR pentru itemele activabile.

Sightstone are 3 upgrade-uri noi:

  • Eye of the Oasis: Sightstone + Nomad’s Medallion.
  • Eye of the Equinox: Sightstone + Targon’s Brace
  • Eye of the Watchers: Sightstone + Frostfang

O schimbare foarte interesanta la ward-uri apare cand un ward expira sau este distrus. In urma mortii, apare o pietricica cu un cerc albastru deasupra (ward aliat) sau rosu (ward inamic)

Sectiunea Mobs:


Ca sa nu se simta singuri cei de pe top, Riot au adaugat Rift Herald. El se spawneaza in primele ~20 de minute ale meciului, pana apare Baron. Daca il omorati, toata echipa primeste 50 gold si buff-ul Doom’s Eve:

  • +10% damage (in afara de True damage) si +40 MS
  • Baron Recall
  • Minions primesc +40% AS daca cineva cu buff-ul e prin preajma.

Cum sa-l bateti: Are doar atacuri melee si s-a anuntat ca trebuie sa ai cojones sa-l tanchezi. Din cand in cand ochiul lui se deschide, care iti permite sa-i dai +15% din HP-ul maxim al Rift Herald-ului ca si True Damage. El ia cu 35% mai putin damage de la atacuri normale ranged.

Spawn-ul: Se spawneaza in locul lui Baron la minutul 4. Respawn la fiecare 5 minute. Se despawneaza la 19:45 daca nu ii in combat, dar daca ii, o face doar la 19:55.

Sectiune Interface:

Probabil cea mai placuta schimbare, champion select-ul. Nu voi spune nimic despre el, pentru ca trebuie vazut.

Mai sunt 2 schimbari micute de care vreau sa vorbesc. Nu mai este Clarity si Clairvoyance pe Summoner’s Rift. Clarity doar in ARAM si Dominion si Clairvoyance doar in Dominion.

Iar acum la ultima sectiune, Sectiunea Champs.

Voi trece peste cei cativa care au suferit schimbari majore.

Caitlyn.

  • Atac damage-ul de baza marit de la 50.04 la 55.66.
  • Scalarea damage-ului per level micsorat de la 3.0 la 2.18
  • Bonus AS este cu 10% mai slab la atacuri normale.

Headshot (Pasiva) 

Daca tinta a fost prinsa in cursa sau plasa, va fi headshot garantat. Mai primeste un proc la fiecare 7/6/5 atacuri normale, cele din tufe se calculeaza ca 2 atacuri.

  – +50% AD ca si damage bonus pe campioni, marit the Crit Chance si Crit Damage
  – Face 250% din damage-ul total la creepi.
  – Range dublu impotriva tintelor prinse in cursa sau plasa.

Piltover Peacemaker (Q)

  – 50/60/70/80/90 mana
  – 10/9/8/7/6 secunde CD
  – damage de 25/70/115/160/205 (+1.6 AD total) ca si physical damage. Dupa ce loveste tinta, se mareste raza si damage-ul scade cu 40%.
  – tot timpul face full damage la cei prinsi in cursa sau plasa

Yordle Snap Trap (W)

  – 20 mana
  – 45/32.5/20/12.5/10 secunde CD
  – Imobilizeaza 2 secunde si ii detecteaza pentru putin timp
  – Dureaza 90 de secunde. Numar maxim permis 3/3/4/4/5.
  – Inamicii prinsi iau 10/20/30/40/50% mai mult damage de la Headshot.

90 Caliber Net (E)

  – 75 mana
  – 18/16/14/12/10 secunde CD
  – 70/110/150/190/230 (+0.8 AP) damage magic si aplica slow de 50% pentru o secunda
  – Nota de la Riot, e mai inghust, mai scurt si mai incet.

Ace In The Hole (R)

  – 100 Mana
  – 90/75/60 secunde CD
  – raza 2000/2500/3000
  – 250/475/700 (+2.0 bonus AD) physical damage, poate fi interceptat.

Corki.

  • Mana de baza marit de la 305.16 la 350.16
  • Mana per level micsorat de la 37 la 34
  • Damage per level micsorat de la 3 la 2.5
  • Damage de baza marit de la 51.24 la 56

Icoane noi:

       

Hextech Munitions (Pasiva)

  – Hextech Shrapnel Shells: Atacurile normale fac +10% damage bonus, si jumate din damage-ul de baza e convertit in damage magic
  – The Package, dupa primele 8 minute ale jocului, The Package apare langa fantana. Luandu-l iti da +40% MS in afara combat-ului si upgradeaza Valkyrie in Special Delivery. CD de 5 minute de la livrare.

Phosphorus Bomb (Q)

  – 60/70/80/90/100 Mana
  – 8 secunde CD
  – 80/130/180/230/280 (+0.5 bonus AD)(+0.5 AP) magic damage, detecteaza cei loviti pentru 6 secunde. Nu detecteaza stealth.

Valkyrie (W)

  – 100 mana
  – 26/23/20/17/14 secunde CD
  – Zboara 800 de unitati, 60/90/120/150/180 (+0.4 AP) magic damage pe secunda.
  – Dupa special delivery, Corki impinge inamicii din traiectoria lui si lasa flacari pentru 5 secunde. Aplica slow de 90% si arde pentru 30-100 (+1.5 bonus AD)(+0.2 AP) damage magic pe secunda. Range redus la 600 de unitati.

Gatling Gun (E)

  – 50 Mana
  – 16 secunde CD
  – dureaza 4 secunde, 20/32/44/56/78 (+0.4 bonus AD) damage jumate physical jumate magic, si scade armura si MR cu 1/2/3/4/5 pe       secunda. Stack-urile dureaza 2 secunde.

Missile Barrage (R)

  – 20 Mana
  – 12/10/8 secunde reincarcare ( 2 secunde CD)
  – 100/130/160 (+0.2/0.5/0.8 AD total)(+0.3 AP) damage magic
  – Maxim 7 rachete, la fiecare a treia, devine Big One care are +50% damage.

Graves.

  • MS marit de la 330 la 345
  • Armura per level marit de la 3.2 la 3.4
  • MR per level marit la 1.25 de la 0 (lol)
  • Damage-ul de baza marit de la 54.2 la 62.83
  • Damage-ul per level micsorat de la 3.1 la 2.41
  • Range-ul micsorat de la 525 la 425. Atacurile de la range foarte mic arunca in spate creepii si monstrii.

New Destiny (Pasiva)

  – Double Barrel: Trebuie sa reincarce cand ramane fara munitie. AS reduce timpul de reincarare foarte putin dar reduce timpul dintre atacuri foarte mult.
  – 12-Gauge: Atacurile lanseaza 4 gloante (8 daca e crit). Unitatiile iau 75-110% AD + (25-33)% daca sunt loviti de mai mult de un glont. Structuriile iau cu 25% mai putin damage.
  – Buckshot: Gloantele nu trec prin unitati. Orice unitat care nu e campion va fi impins in spate daca e lovit de mai mult de un glont.
  – Munitia apare sub bare de HP/Mana

End of the Line (Q)

  – 50/55/60/65/70 Mana
  – 14/13/12/11/10 secunde CD
  – Trage cu o pudra, face damage in linie de 60/80/100/120/140 (+0.75 bonus AD)
  – Dupa 2 secunde sau daca se loveste de teren, explodeaza si face 90/155/220/285/350 (+0.4/0.6/0.8/1.0/1.2 AD) la toti inamicii prinsi.
icoana

Smoke Screen (W)

  – 70/75/80/85/90 Mana
  – 26/24/22/20/18 secunde CD
  – creaaza un nor de fum negru pentru 4 secunde. Inamicii nu vad afara daca sunt in interiorul razei.
  – 60/110/160/210/260 (+0.6 AP) damage magic si aplica slow de 15/20/25/30/35% la impact.

Quickdraw (E)

  – 40 Mana
  – 18/17/16/15/14 secunde CD
  – se lanseaza intr-o directie si reincarca un glont.
  – Atacurile normale scad CD-ul la Quickdraw cu 0.5, si contra campioni si monstrii, Aplica un stack de True Grit.
  – True Grit iti da 10/15/20/25/30 Armura si MR (4 stack-uri maxim)

Collateral Damage (R)

  – 100 Mana
  – 100/90/80 secunde CD
  – lanseaza un glont exploziv, il impinge pe Graves in spate. 250/400/550 (+0.75 bonus AD) ca damage physical. Dupa ce loveste un campion sau atinge limita razei, explodeaza din nou si face 200/320/440 (+0.60 bonus AD) damage physical intr-un con.

Tot nu are trabuc.

Kog’Maw

  • Mana de baza marit de la 298.88 la 348.88
  • Mana per level micsorat de la 41 la 38.
  • Damage per level micsorat de la 3 la 2.41
  • Damage de baza marit de la 52.04 la 59.46

Icoane noi:

    

Icathian Surprise (Pasiva)

  – Cand mori, poti controla cadavrul si dupa 4 secunde explodeaza si face (100 + 25 x level) true damage ca si AoE

Caustic Spittle (Q)

  – 60 Mana
  – 8 secunde CD
  – Pasiva: Mareste AS cu 10/20/30/40/50%
  – Proiectil care se opreste la primul inamic. Damage magic de 80/130/180/230/280 (+0.5 AP) si reduce Armura si MR cu 12/16/20/24/28% pentru 4 secunde.

Bio-Arcane Barrage (W)

  – 40 Mana
  – 13/11.5/10/8.5/7 secunde CD
  – Pentru 6 secunde, atacurile normale se modifica:
  – Raza marita cu 90/120/150/180/210
  – Primesti 100% din AS total si timpul de castare a spell-urile se injumatateste
  – 55% damage la non-creepi.
  – Faci (1.25% per 100 AD total) (+0.75% per 100 AP) din HP-ul maxim al tintei ca si damage magic
  – In acest timp, cap-ul de AS este dublat

Void Ooze (E)

  – 80/90/100/110/120 Mana
  – 12 secunde CD
  – Face 60/110/160/210/260 (+0.7 AP) damage magic. Dureaza 4 seconds. Aplica slow de 20/28/36/42/50%.

Living Artillery (R)

  – 50 Mana
  – 2/1.5/1 secunde CD
  – Altilerie de raza mare, face damage magic pe baza HP-ului lipsa al tineti si ii detecteaza pentru 2 secunde. Costul creste cu 50 mana (maxim 500 mana) la fiecare utilizare consecutiva intr-ul interval de 10 secunde.
  Damage:
    70/110/150 (+0.75 bonus AD)(+0.25 AP) peste 50% Health
    140/220/300 (+1.5 bonus ad)(+0.5 AP) intre 25%-50% Health
    210/330/450 (+2.25 bonus ad)(+0.75 AP) sub 25% Health

Miss Fortune.

  • Mana de baza marit de la 275.84 la 325.84
  • AS per level micsorat de la 3.01 la 3 (WHOOOOOOOOA!)
  • Mana per level micsorat de la 38 la 35
  • Damage per level micsorat de la 3 la 1
  • Damage-ul de baza micsorat de la 49.54 la 46

Love Tap (Pasiva) 

  – MF face (50-100% din AD total) damage physical bonus de fiecare data cand ataca o tinta noua. Injumatatit contra creepi.

Double Up (Q)

  – 43/46/49/52/55 Mana
  – 7/6/5/4/3 secunde CD
  – Trage un glont care sare la o alta tinta pe langa ce initiala.
  – 20/35/50/65/80 (+0.85 total AD)(+0.35 AP) damage physical la prima tinta si 0/70/100/130/160 (+1.0 total AD)(+0.5 AP) la a doua. Ambele aplica on-hit.
  – Daca prima tinta moara, a doua ia damage marit cu 50%.

Strut (W)

  – 30 Mana
  – 8 secunde CD
  – Pasiva: Dupa 5 secunde fara a lua damage, primesti 25 MS. Dupa in 5 creste la 60/70/80/90/100
  – Activa: Primesti maximul de MS oferit in functie de level si primesti +60/75/90/105/120% AS pentru 3 secunde
  – Love Taps mareste bonusul de AS cu 0.75 contra minioni/monstrii si dublu daca atacati campioni.

Make It Rain (E)

  – 80 Mana
  – 14/13/12/11/10 secunde CD
  – Damage si slow AoE. Dureaza 2 secunde si face 90/145/200/255/310 (+0.8 AP) damage magic si slow de 40/45/50/55/60%.

Bullet Time (R)

  – 100 Mana
  – 120/110/100 secunde CD
  – E channeled. Dureaza 3 secunde si face (+0.7 total AD)(+0.2 AP) damage physical per val (12/14/16 valuri in total)
  – Poate face critical de 120%

Quinn.

  • Damage per level micsorat de la 3 la 2.41
  • Damage de baza marit de la 51.04 la 56.46

Harrier (Pasiva)
  – La fiecare 8 secunde, Valor marcheaza o tinta, o detecteaza pentru 4 secunde. Atacurile normal contra acea tinta fac 150% din AD.
  – CD-ul este scazut de Crit Chance.

Aerial Assault (Q)
  – 50 Mana
  – 11/10/9/8/7 secunde CD
  – Valor zboara intr-o linie pana la primul inamic si il marcheaza. Face damage de 10/40/70/100/130 (+0.6/0.7/0.8/0.9/1 bonus AD)(+1.2/1.4/1.6/1.8/2 AP) pana la 20/80/140/200/260 (+0.68 bonus ad)(+0.7 AP) damage physical la toti inamicii intr-un AoE bazat pe HP lipsa.
  – Daca omoara o unitate, CD-ul se injumatateste.

Heightened Senses (W)
  – 0 Mana 
  – 50/45/40/35/30 secunde CD
  – Pasiva: Atacand o tinta marcata mareste AS si MS cu 20/25/30/35/40% pentru 2 secunde.
  – Activa: Dezvaluie o zona mare pentru 2 secunde.

Vault (E)

  – 50 Mana
  – 12/11/10/9/8 secunde CD
  – Quinn sare la un inamic, face 40/70/100/130/160 (+0.20 bonus ad) si marcheaza tinta.
  – Dupa ce atinge tinta, Quinn sare in spate si aplica slow de 50% (scade in 1.5 secunde)

Tag Team (R)

  – 100/50/0 Mana
  – 3 secunde CD
  – E channeled. Dupa 2 secunde Valor si Quinn se unesc, primesc 70/100/130% din MS total si pot ori casta Skystrike pentru a se desparti sau sa atace normal.
  – Daca iei damage in timpul channel-ului, se reseteaza CD-ul.

Skystrike (R)

  – 0 mana
  – Fara CD
  – Quinn si Valor face (100% total AD) damage physical intr-un AoE mare.
  – In timpul Tag Team-ului atacul si Skystrike le desparte. Damage dat de campioni, turete sau efecte care imobilizeaza le desparte. Orice alt damage aplica un slow pentru putin timp.

Cam asta este tot ce e important, parerea mea. Mai sunt multe schimbari, si daca va intereseaza, va invit sa le cititi si voi.

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.