Razer anticipeaza popularitatea jocului Overwatch si semneaza contractul pentru a putea construi periferice de gaming cu tematica jocului.

Daca pana acum Razer a incheiat parteneriate cu jocuri precum Battlefield, Call of Duty si Starcraft II pentru a produce gear de gaming cu sigla si tematica acestora, acum a venit randul noului joc Overwatch.

Inainte de a va prezenta noul gear de la Razer, trebuie sa apreciem tactica foarte inteleapta a companiei. Inca o data, Razer a anticipat succesul pe care Overwatch l-a avut – jocul a fost jucat de aproximativ 10 milioane de jucatori in open BETA. Spun anticipat deoarece cel mai probabil acest parteneriat a fost semnat cu luni bune inainte, poate chiar inainte de primul BETA, cand popularitatea de care Overwatch avea sa se bucure era incerta.

Astfel, Razer aduce pe piata urmatoarele periferice cu tematica Overwatch:

 

 

  • Castile Razer ManO’War Tournament Edition (+varianta Soldier 76, Reaper, Tracer, Winston) (129 euro):

casti

 

 

  • Mouse-ul Razer DeathAdder Chroma (99 euro):

 

 

  • Tastatura Razer BlackWidow Chroma (219 euro):

 

  • Mousepad-ul Razer Goliathus Extended (39 euro):

 

Concluzia: este ca e cam scump sa fii un erou marca Razer in Overwatch.

Similar Articles

One thought on “Razer anunta periferice cu tematica Overwatch

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.