Razer a anuntat cu mare fast azi faptul ca mouse-ul DeathAdder a reusit sa vanda 10 milioane de unitati.

DeathAdder, ce este cu siguranta unul din cele mai recunoscute modele cand vine vorba de periferice de gaming, reuseste sa atinga impresionanta valoare de repere vandute in cei 13 ani de cand a fost lansat primul model.

Acesta a aparut in 2006 si era echipat cu un senzor optic Avago S3668 de 1800 DPI. Venind dupa „moartea” lui Intelli 3.0, Razer a acaparat intr-un timp foarte scurt multi fosti utilizatori ai mouse-ului Microsoft pentru faptul ca acesta vine cu forma legendara a lui 3.0, suferind doar mici modificari pentru a se adapta la cererea publicului si pentru a oferi un confort sporit.

De atunci Razer a mai lansat alte 24 de versiuni ale acestui mouse, fie ca au fost parteneriate cu organizatii de gaming precum Team Liquid sau SKT-1, fie cu studiouri de jocuri, astfel lansand mouse-ul cu personalizari din jocuri precum Overwatch, World of Tanks, Destiny 2 si multe altele. Sau si-n alte cazuri, update la un senzor mai peformant, imbunatatire butoane sau carcasa.

 

Similar Articles

One thought on “Razer DeathAdder atinge o borna impresionanta – 10 milioane de unitati vandute

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.