Publicatia GameInformer a dezvaluit noi detalii despre presupusele elemente de RPG ce vor fi introduse in noul capitol Assassin’s Creed. NeoGAF gaseste!

Conform articolului GameInformer, Assassin’s Creed: Unity va oferi jucatorului 3 stiluri de joc, fiecare stil avand diferite plusuri si minusuri. In esenta, jucatorul va avea acces la un sistem de puncte ce pot fi distribuite pentru a complementa un anume stil de joc.

De exemplu, asasinii pot fi ca niste mini tanci, buni in lupte directe impotriva hoardelor de soldati sau pentru cei care prefera ruta mai silentioasa, exista o serie de abilitati bonus ce-ti pot face pasii mai putin zgomotosi s.a.m.d

Misiunile co-op pot fi jucate si in singleplayer, insa cel mai important lucru pentru Unity este faptul ca misiunile esuate NU iti vor mai da acel ecran enervant cu DESYNCHRONIZED, ci acum vor exista consecinte pentru fiecare misiune nereusita.

Si nu in ultimul rand, engine-ul jocului AnvilNext poate sa randeze peste 30.000 NPC intr-o multime, which is kinda cool.

Jocul este in development din 2010 si a fost construit de catre o echipa formata proaspat dupa finalizarea proiectului Assassin’s Creed: Brotherhood. Assassin’s Creed: Unity apare pe data de 28 Octombrie a acestui an pentru PC, Playstation 4 si Xbox One.

Pentru mai multe informatii, puteti citi toate informatiile AICI.

 

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.