Platforma de test si metodologie

COMPONENTE FOLOSITE

  • Procesor: Ryzen 7 3700X @4.25GHz
  • Placa de baza: MSI MEG X570 Godlike
  • Memorie RAM: 2x 8GB HyperX Fury Black @2666MHz
  • Stocare: Samsung 850 EVO 250GB + Kingston KC600 1TB
  • Sursa: Seasonic M12II-750 EVO 750W
  • Racire CPU: Custom loop
  • Carcasa: Custom made

METODOLOGIE DE TESTARE

Jocuri si setari folosite:

  • Deus EX Mankind Divided - FOV 85, Maximum details, MSAA off
  • Rise of the Tomb Raider - Maximum details, noAA, Pure Hair off
  • Warhammer 40000: Dawn of War III - Maximum details
  • Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Maximum details, noAA
  • Tom Clancy's Rainbow Six Siege - FOV 60, Maximum details, Ambient Occlusion off, noAA
  • CS:GO - Maximum details, noAA, Motion Blur disabled
  • Assassin's Creed Origins - Dynamic Resolution off, FOV 100/115, Maximum details, noAA
  • Quake Champions - Ultra details, noAA, FOV 120
  • Far Cry 5 - Maximum details, noAA, Motion Blur off

Motivul pentru care am dezactivat Ambient Occlusion in Tom Clancy's Rainbow Six Siege este simplu: nu vrei sa folosesti asa ceva in jocuri pe care le vei juca in multiplayer. Intotdeauna are un impact prea mare asupra performantei si nu te ajuta cu nimic cand te joci online.

Rezolutiile utilizate sunt FHD, QHD si 4K. Cu toate ca placile sunt dedicate in special gamingului in FHD si QHD, in testarile cuprinse in acest articol am inclus si rezolutia 4K deoarece sunt de parere ca nu va mai dura mult pana ce aceasta va deveni una dintre rezolutiile de referinta in lumea gamingului, prin urmare ar trebui sa o adopta usor-usor.

Pages ( 5 of 10 ): « Previous1 ... 34 5 67 ... 10Next »

Leave a Reply

One thought on “Review: XFX Radeon RX 5500 XT, 5600 XT & 5700 XT

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.