Electronic Arts au făcut publice ieri cifrele care concluzionează lansarea unei capodopere ale genului. Cele 2.5 milioane de „like-uri” pe Facebook, cei peste 200k de followeri pe twitter şi peste 73 milioane de kill-uri îi acordă, cel puţin pentru moment, titlul de cel mai bine vândut joc al anului.

Din Tokyo până la Los Angeles, de la Sydney la Londra, milioane de fani au jucat Battlefield 3 în week-endul trecut. Suntem copleşiţi de succesul jocului!” – a declarat Patrick Soderlund, Executive Vice President EA Games. „Avem un sentiment de mare mulţumire sufletească deoarece am reuşit să ne mulţumim fanii şi totodată să co-optăm jucători noi în universul Battlefield.”

 

Battlefield 3 este primul joc EA care s-a vândut extrem de repede, stocul de 10 milioane de unităţi fiind înjumătăţit de gamerii înfometaţi în doar o săptămână. 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.