CANYON împreună cu ASBIS România şi Orange au lansat ieri o nouă gamă de produse din seria Graffiti Limited Edition, gamă ce va fi disponibilă în magazine doar până la finele anului. Gama de produse include periferice şi accesorii cu un design îndrăzneţ stilizate în mod graffiti.

Oferta include şapte produse, fiecare cu un nume inspirat de trick-urile şi acrobaţille skateboarderilor:

  • Tailslide – un mouse optic cu o rezoluţie de 800DPI, dual sensor
  • Truckhook – o cameră web cu senzor de 1.3 megapixeli
  • Alley-Oop – o pereche de căşti asemănătoare cu cele folosite de DJ
  • Railwhip – tot o pereche de căşti, ce seamănă ca şi construcţie cu cele ale piloţilor de avioane
  • Kickflip – genţi pentru laptop de 13.3″ şi 16″
  • Noseslide – huse pentru laptop de 10″, 13.3″ şi 16″
  • Sweeper – stickere pentru laptop-uri de dimensiuni ce se potrivesc oricărui laptop, indiferent de diagonală

Noua ediţie de accesorii de la CANYON se adresează în special „adolescenţilor şi tinerilor în căutare de produse unice unice ce oferă o extensie personalităţii şi stilului lor de viaţă. Graffiti este un trend de succes în acest moment”, a declarat Ivo van Houten, director marketing. “Am cercetat îndelung grupurile ţintă şi am decis să mergem mai departe cu această ediţie limitată. Este cu siguranţă un proiect unic şi interesant și suntem convinşi că va obţine o reacţie pozitivă din partea pieţei.”

Produsele CANYON Graffiti sunt disponibile exclusiv în magazinele Orange România, până la finalul anului.

Mai jos aveţi ataşată o galerie cu poze ale produselor şi de la evenimentul de ieri.

 

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.