Darksiders-IIContinuarea mult așteptată a fantasticului Darksiders va veni cu elemente de RPG incluse.

Mă aștept la iteme legendare, m-auzi Vigil?

Cine ar fi crezut că Darksiders II va veni și cu un sistem de loot, cu talente și alte cele. Astea-s lucruri pe care le vedem mai mult prin MMO-uri nu? Ei bine, Vigil ne asigură că Death va fi pe placul tuturor de data aceasta tocmai prin singurul fapt că îl vom putea personaliza după ne tună nouă.

Sincer să fiu, am fost puțin dezgustat la auzul acestei idei, fiindcă nu doresc să mă joc un joc care inițial are la bază o componentă drăguță luată din diverse jocuri de acțiune (ex. God of War) combinată cu mecanici banale demne de MMO-uri. Dar având în vedere că am 100% încredere în munca celor de la Vigil Games, atunci sper ca noile lucruri să fie bine implementate.

După spusele celor de la Kotaku.com, personajul principal Death va putea fi echipat cu iteme ce vor pica aleatoriu de la diverși monștrii și cu atât mai mult, stilul de luptă va fi mai bogat grație a două talent tree-uri numite Harbinger (melee) și Necromancer (magie). Însă revin la dezgustul meu și sper din nou să nu văd configurații de abilități și specializări care vor fi clasate drept „overpowered”, „meta”, „minmax” sau eu mai știu ce aberațiii de genul.

În orice caz și mă repet, am încredere în Vigil căci sunt niște băieți buni care au simț artistic pe placul tuturor și sunt foarte pasionați în ceea ce creează. Uite, vă fac cinste cu un clip drăguț care arată sistemul de loot despre care vorbeam mai sus. 

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.