Când ne referim la Diablo III, ne referim la imaginea publică a jocului înainte şi puţin după lansare. Acea imagine publică a fost Jay Wilson, fostul regizor al jocului, un om care a promis multe şi a reuşit să stârnească şi nişte controverse în acelaşi timp.

În timpul convenţiei GDC 2013, domnul Wilson cu părere de rău a declarat că punctul slab al jocului a fost într-adevăr proasta trăsătură a Auction House-ului care mai mult sau mai puţin a limitat economia jocului prin preţurile itemelor care fluctuau constant.

El mai spune că marea problemă a constat în faptul că mulţi dintre jucătorii jocului au ajuns foarte dependenţi de acest factor pentru a progresa în joc, nefiind o motivaţie clară de a juca jocul de mai multe ori pentru a obţine obiectele necesare pentru masacrarea legiunilor iadului.

Pe aceeaşi idee el a declarat că Auction House-ul ar fi trebuit să fie limitat doar la trocul obiectelor cu bani reali, fiindcă moneda virtuală a jocului a forţat o inflaţie mult prea mare sau multe prea mică asupra întregii economii.

Pe final, dumnealui a declarat că echipa Diablo III lucrează la o soluţie cât mai elegantă pentru a rezolva această problemă, însă nu vom vedea o încheiere subită a casei de licitaţii prea curând.

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.