Declarația celor de la Bethesda sună puțin altfel, pentru a nu face pe nimeni să se simtă prost, dar noi nu avem problema aceasta. Astfel, deși va profita de unele avantaje ale lui DirectX11 (dar nu de tesselation – cel puțin momentan), Skyrim va fi în mare parte un joc DirectX9.

Motivul pentru care varianta PC arată mai bine este posibilitatea de a crește rezoluția și dimensiunea texturilor „cât de mult vrei”.

De ce spun Bethesda atunci că jocul va arăta la fel pe toate platformele? Todd Howard, game director pentru Skyrim, ne explică foarte bine: texturile de pe PC trebuie să fie la o rezoluție mai mare pentru că stai la distanța „asta” față de monitor, pe când dacă te joci pe consolă stai pe canapea, în partea cealaltă a camerei, de unde e imposibil să distingi toate detaliile. Sau, mă rog, lipsa acestora.

The Elder Scrolls V: Skyrim urmează a fi lansat pe 11 noiembrie 2011 pentru PC, Xbox360 și PlayStation3.

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.