Unreal Engine 3 2010 este un engine conceput de către Epic Games pentru jocurile pe calculator. Este a treia generaţie de Unreal Engine, făcut pentru PC-uri cu DirectX 9/10, Xbox 360 şi PlayStation 3. Render-ul său suportă multe tehnici avansate incluzând HDRR, per-pixel lighting şi umbre dinamice şi are la bază vechiul engine.

Printre îmbunătăţiri la engine-urile precedente se numără:

 

* Lumina statică de înaltă calitate cu efecte de next-generation, cum ar fi soft shadows cu penumbră exactă, difuză, inter-reflexie speculară şi color bleeding
* Abilitatea de a adăuga efecte de fractură la meşe statice pentru a simula medii destructibile
* Simularea de grupuri mari.

Pe lângă industria jocurilor, Unreal Engine 3 2010 a fost adoptat şi în mai multe proiecte, incluzând simulatoare de construcţii şi design, simulatoare de condus, mall-uri virtuale şi storyboard-uri pentru filme. Unreal Engine 3 2010 se află de asemenea şi în spatele software-ului de animaţie Muvizu 3D, care este înca în beta.

 

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.