În perioada asta a anului are loc la San Francisco Intel Developers Forum. Cu ocazia ediţiei de anul acesta, grupul de graficieni de la Intel au prezentat cel mai nou proiect al lor care se numeşte "Wolfenstein: Ray Traced".

Conţinutul jocului este randat în timp real iar inginerii au adăugat o serie de efecte care până în momentul de faţă nu erau posibile. Două dintre efectele pe care s-a pus accent în adăugarea efectelor sunt candelabrul şi staţia de supraveghere. În cazul candelabrului, ray-tracing-ul a ajutat la redarea şi callcularea real-time a reflecţiilor şi a refracţiei luminii din sticla acestui candelabru.

În staţia de supraveghere, se pot observa la un moment dat 12 display-uri care redau conţinut real, a ceea ce se întâmplă în joc în diferite locaţii.

Cum a fost posibil acest lucru? Imaginile au fost prelucrate paralel de un "cloud" de patru servere bazate pe arhitectura "Knights Ferry". Imediat ce unul dintre servere termină de procesat un frame, îl trimite către clientul de pe reţea, cum e in demonstraţia de mai jos, fără a "sugruma" resursele sistemului pe care se rulează demo-ul.

Explicaţii detaliate şi alte efecte realizate cu ajutorul ray-tracing-ului aveţi în clipul acesta:

 

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.