Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Aici vom discuta despre comportamentul mausului.

L-am folosit aproximativ o săptămână şi dintre toate pad-urile pe care le deţin cel mai bine s-a comportat pe CM Storm Tactics DC. Am obsvervat o bună alunecare şi pe QCK+ şi EVO-G MP3L, însă de departe nu la acelaşi nivel ca pe pad-ul CM Storm. De asmenea, pe QCK+ am sesizat şi un lift-off enorm faţă de celelalte pad-uri.

Patinele mausului sunt din teflon şi pe pad-ul CM Storm prind imediat luciu, adică se toceşte primul strat destul de repede. Asta nu trebuie să vă sperie deoarece este vorba doar de primul strat superficial. După prima tocire, mausul începe să alunece mult mai smooth şi de asemenea, doresc să vă precizez şi că nu apar zgărieturi folosind acel pad, evident, dacă este menţinut curat.

 

În patină se reflectă rama geamului 🙂

 

Pentru a ilustra una-alta despre maus, am să mă folosesc de o serie de screenshot-uri pe care le-am făcut în timp ce rula şi Mouse Movement Recorder, utilitar ce afişează atunci când apare acceleraţia.

 

125 Hz şi 1000 Hz

 

Pointer speed

Bun, cunoaştem deja că cea mai bună metodă de a seta viteza mausului este prin modificarea valorii DPI-ului. Cele două screenshot-uri de mai sus le puteţi lua drept exemplu de prostie: AŞA NU!

Vă ilustrez acest aspect deoarece mausul CM Storm Spawn nu permite decât setarea de minim 800 DPI, lucru ce nu va avantaja niciun jucător low-sens care ar dori să folosească mausul aşa cum trebuie. Evident că poate fi aleasă viteza mausului din fiecare joc, însă din experienţa mea vă spun că este extrem de frustrant să te obişnuieşti cu mai multe viteze ale cursorului. Eu unul folosesc mouse-ul la 400 DPI cu notch-ul din Control Panel setat pe poziţia 6 şi în mod clar nu sunt singurul care foloseşte mouse-ul aşa.

Fără a o mai lungi prea mult, faptul că mouse-ul este încă limitat la minim 800 DPI este un dezavantaj pentru o parte din gameri şi useri de PC-uri.

 

Acceleraţia

Există gameri care s-au obişnuit atât de mult cu acceleraţia cursorului încât nu concep să joace fără. Pentru aceştia avem o veste bună, CM Storm au introdus în setările mouse-ului şi nivele diferite de acceleraţie.

 

Angle snapping

Vă povesteam în articolul unde am comparat performanţele Kinzu şi Abyssus, că prediction-ul (drift control sau angle snapping) este un lucru negativ. În imaginea de mai sus puteţi vedea şi de ce.

Pentru că mouse-ul nu redă exact mişcarea mâinii. Evident că această setare îi poate ajuta pe gamerii care abuzează de cafea şi le tremură mâna, dar în general este bine ca mausul să traseze pe ecran exact mişcarea de pe pad.

Este destul de clar că Spawn cu angle-snapping off este cel mai aproape de realitate.

Totuşi, pentru cei ce joacă shootere şi ţintesc în depărtare, urmărirea unei ţinte cu angle snapping activat se face ceva mai uşor decât fără, pentru că cel mai adsea ţintele la depărtare mare se miscă foarte liniar din unghiul din care vede jucatorul ţintitor. Dacă totuşi se doreşte ţintirea la cap, atunci angle snapping nu are de ce să fie activat.

 


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Pages ( 4 of 6 ): « Previous123 4 56Next »

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.