Telenovela Call of Duty, maşina de făcut bani a celor de la Activision – Blizzard este în continuare în lumina reflectoarelor, ceea ce îl face o ţintă perfectă pentru obiectele contondente ce urmează a fi aruncate spre el.

Activision plănuieşte să lanseze odată cu Call of Duty Modern Warfare 3 un serviciu on-line, Call of Duty Elite. Acest serviciu este similar cu Xbox Live, cu alte cuvinte, pe bani. Preţul abonamentului lunar nu este încă oficial însă se vehiculează o sumă de 8$. Pentru aceşti bani, veţi avea acces la DLC-uri care vor conţine hărţi şi misiuni suplimentare pentru modul Spec-Ops şi veţi putea lua contact cu copiii puberi din lumea întreagă pentru a vă împărtăşi interesele în materie de jocuri cu ei. Exact ceea ce îşi doreşte cu ardoare fiecare gamer serios.

 

 

alt

 

Toată experienţa se „inspiră” din atmosfera creată pe Facebook. CoD Elite va mai oferi şi un serviciu de analiză a performanţelor jucătorilor bazat pe arme, clase preferate etc.

Dacă stăm strâmb şi judecăm drept sau în termeni academici, analizăm situaţia, Sony nu cere nici un cent pentru accesul on-line (atunci când acesta există), iar Microsoft cere 10$ pentru a accesa Xbox Live. Prin urmare, vin vremuri grele pentru jucătorii  de CoD sau viitorii jucători de Battlefield 3. Dacă adunăm preţul abonamentului la Xbox Live cu cel pentru CoD Elite, ajungem la 20$. Mai mult ca sigur la noi o să ajungă – dacă o să se întâmple acest lucru –  la o sumă pe care o poţi investi cu uşurinţă în jocurile noi în fiecare lună.

Părerea mea este că Activision mizează prea mult pe loialitatea fanilor. 

 

Sursa: The Wall Street Journal

 

UPDATE: am găsit şi o prezentare pe scurt a platformei Elite. Curioşii se pot înscrie pentru BETA aici care va începe în scurt timp, doar pe CoD: Black OPS.

 

http://www.youtube.com/watch?v=fpUMZGM1N7o

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.