Bine, nu sa ma joc la ei, ci acasa. E o chestie importanta pentru mine deoarece mie nu mi-a placut FIFA decat prin anii 90-2000. Anyway, am fost in vizita impreuna cu alti jurnalisti din breasla de gaming si ne-au vorbit despre ceea ce reprezinta FIFA 17 pentru filiala din Romania.

Asa cum se vede si pe cladirea lor de birouri de la AFI, FIFA 17 este „proudly made right here”. Si am aflat de la ei ca nu este vorba doar de testare. Este de fapt o coproductie EA Bucharest cu EA Vancouver.

Partea asta este cea mai cool pentru ca in sfarsit este exploatat potentialul Romanilor si in alt domeniu decat cel bananier QA.

Chestia complet noua o reprezinta trecerea la engine-ul Frostbite, folosit de EA in general in shooetere. Folosind acest engine au fost capabili sa atinga niste puncte ignorate in trecut. De exemplu, expresiile faciale ale jucatorilor. Nu stiu daca va mai aduceti aminte din FIFA-urile trecute, dar jucatorii aveau niste capatani de parca erau printate 3D. Mai au de lucrat la partea cu privirea jucatorilor, dar overall iti poti da seama cand un jucator e nervos sau constipat.

Cum m-au convins sa ii acord o sansa? Au facut un RPG cu fotbal. Ma refer la Journey Mode, adica campania single player unde intri in pielea unui copil afro american si poti afla pe pielea ta de ce rasismul e nasol. Glumesc. N-are nicio legatura cu rasismul si nici nu pot sa imi dau seama de ce nu au ales un chinez, un hispanic sau un eschimos. Adica puteau sa aleaga orice culoare a pielii.

Oricum, important este ca poti sa il cresti pe Gigel Hunter pana la un nivel international si sa te transpui in pielea personajului ca sa iti imaginezi si tu la randul tau ce s-ar fi intamplat daca te acceptau la preselectia de la Rapid la care ai fost cand erai mic.

M-au facut curios. Asta este raspunsul.

14513795 1333370300036680 1565556150 o

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.