După teasing-ul de săptămâna trecută, Blizzard au făcut publice, în cadrul panoului de la BlizzCon, unităţile noi care vor apărea în partea a doua din trilogia Starcraft II. Pe lângă unităţi noi avem şi update-uri la unităţile vechi cu care sunteţi obişnuiţi sau unităţi care au fost retrase.

 

 

 

 

 Shredder

Shredder-ul este o turelă mobilă pe care o veţi putea construi în Factory. Este vulnerabilă atunci când se mişcă pe hartă. În momentul în care o unitate „friendly” intră în raza ei de acţiune se opreşte automat.

 

Rasă: Terran

Tip:    Mecanic

HP:    180

Damage: 20 pe secundă

 

 

 

  

 

Hellion Battle-mode

Această unitate vă este cunoscută din prima parte a jocului. Acum se poate transforma şi câştigă hit-points. După cum ştiţi, în grup mare, devine letală împotriva zergling-ilor sau a zealot-ilor.

 

Rasă: Terran

Tip:    Mecanic

HP:     135

Damage: între 8 şi 19 pe secundă

 

 

  

 

Warhound

O unitate nouă, care probail va înlocui probabil Goliath-ul sau Thor-ul. Poate ataca atât unităţi aeriene cât şi infanterie sau unităţi mecanizate.

 

Rasă: Terran

Tip:    Mecanic

HP:    260

Damage: 4 sau 8 unităţilor de aer sau între 10 şi 20 unităţilor mecanice sau infanteriei (splash damage)

 

 

 

 

Viper

O creatură oribilă, specifică Zergilor. Este o unitate aeriană cu trei abilităţi. Blind Cloud care reduce raza de atac a unităţilor inamice, Abduct care permite viperei să răpească o unitate în bârlogul propriu şi personal şi cea mai interesantă, Occular Parasite. Această abilitate permite contopirea unui glob ocular într-o unitate friendly, transformând-o într-un detector. Vipera este o unitate pasivă, de suport, în nici un caz de atac.

 

Rasă: Zerg

Tip:   Bio-Armor

HP:    120

Energie: 200

 

 

Swarm Host

Tot o unitate din categoria heavy este şi Swarm Host. Are două abilităţi şi nu atacă direct. Una dintre abilităţi este burrow, iar cealaltă se numeşte Spawn Locust, adică produce la fiecare 15 secunde două lăcuste care fac damage unităţilor de infanterie. O puteţi considera un carrier subteran 🙂 

 

Rasă: Zerg

Tip: Bio-Armor

HP: 120

 

 

 

Replicant

Protoşii n-au fost trecuţi cu vederea şi avem trei unităţi noi-nouţe. Prima este Replicant, o unitate care se poate transforma în orice altă unitate de pe câmpul de luptă cu condiţia să nu fie „massive” (de ex: zealots). Costă foarte mult dar deschide noi oportunităţi strategice.

 

Rasă: Protoss

Tip:   Mecanic

HP:   60

Shield: 60

 

 

Oracle

O navă care poate deveni o problemă pentru cei care nu se descurcă la micro. Are trei abilităţi. Prima este Phase Shift şi scoate din joc, pentru 45 de secunde, orice clădire inamică. A doua se numeşte Preordained şi ajută foarte mult la scouting pentru că preia raza vizuală a unităţii ţintite. Ultima şi cea mai interesantă este Entomb şi nu mai permite adunarea de minerale pentru o durată de 45 de secunde din câmpul ţintit.

 

Rasă: Protoss

Tip: Mecanic

HP:80

Shield: 20

Energy: 200

 

 

Tempest

Noua navă mamă Protoss. Unitate masivă care are un efect devastator asupra unităţilor aeriene cât şi asupra infanteriei. Scopul principal este superioritatea aeriană.

Rasă: Protoss

Tip:   Mecanic

HP:   300

Shield: 150

Damage: 35 asupra infanteriei şi 22 asupra unităţilor aeriene (splash damage)

 

 

 

 

Sursa: VG247.com

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.