Deşi a fost prima lansare de joc la care am participat oficial, se pare că am reuşit să mă integrez în cadrul celor de la presă. Cei de la Ubisoft au realizat un eveniment foarte reuşit, având parte de foarte mulţi fani Assassin’s Creed, dar şi de reprezentanţii multor publicaţii de specialitate.

Reprezentantul PR al Ubisoft Jacint Erdei a fost asaltat aproape încontinuu de fanii Assassin’s Creed, în cea mai mare parte datorită premiilor şi cadourilor pe care acesta le-a oferit pe toată durata evenimentului. Tricouri, hanorace, suporturi de pahare (sigur n-o să-mi pun un pahar pe asa ceva, nu de alta, dar nu vreau să-l stric), jocuri Assassin’s Creed Brotherhood pentru PS3 şi Xbox, ediţii limitate si DLC-uri, toate într-un număr destul de mare. Pe lângă toate astea, am observat foarte mulţi oameni înghesuindu-se la casa Diverta, pentru a cumpăra jocul pentru o consolă sau alta.

Apoi, în mijlocul Divertei, 6 console PS3, la care au putut testa jocul cei interesaţi, pe întreaga durată a evenimentului de lansare.

Nu în ultimul rând, la jumătatea evenimentului, domnul Erdei a reuşit să scape de asaltul fanilor, pentru a răspunde la câteva întrebări:

„De ce distanţa atât de mare între lansarea de pe console şi cea de pe PC?”
A explicat că, după cum s-a observat în jocul pe console, Assassin’s Creed Brotherhood încă are mici probleme cu partea de multiplayer, de la lag pana la bug-uri de gameplay, iar versiunea de PC trebuie consolidată în aşa fel, încât jocul să nu mai aibă aceste probleme. Probabilitatea este foarte mare ca acest joc să-şi desfăşoare multiplayer-ul tot pe Steam, deşi nu ne-a fost confirmat acest lucru.

„De ce Assassin’s Creed: Ascendance nu a fost făcut la fel ca Assassin’s Creed: Lineage, ţinând cont de impactul major pe care acesta din urmă l-a avut asupra fanilor?”
Ubisoft este conştient de acest impact, ştiind ca a fost un lucru ce nu fusese făcut în prealabil, să încorporeze un film de scurt metraj, cu actori mai mult sau mai puţin cunoscuţi, ca făcând parte din storyline-ul unui joc. Dar, pe de alta parte, Ubisoft a vrut să facă ceva nou, creeând această animaţie pentru a lăsa o continuare după Brotherhood, o legătura cu Assassin’s Creed 3, joc ce probabil va apărea la sfârşitul anului viitor.

„Se va întoarce Altair in viitoarele jocuri?”
Altair este o parte importantă a Assassin’s Creed, fiind integrat in Assassin’s Creed 2, destul de subtil, iar armura acestuia fiind ultima câştigată în acest joc. Deşi Altair va apărea sporadic mai mult ca sigur în versiuniile viitoare, nici măcar developerii Ubisoft nu au idee cum va fi în Assassin’s Creed 3.

Ca o scurtă concluzie, un eveniment reuşit, cu mulţi fani, cu oameni curioşi şi cu reprezentanţi ai Ubisoft pregătiţi pentru orice şi cu temele făcute. Sper doar ca, în martie, la lansarea versiunii de PC, să fie cel puţin la fel de multă lume şi evenimentul să fie cel puţin la fel de bun.

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.