Se pare ca DICE vor sa tina Battlefield 1 in lumina reflectoarelor, dupa succesul de care s-a bucurat trailerul jocului.

Daca pana acum atentia a fost atrasa asupra noului Battlefield prin ”leaks and rumours”, a venit momentul ca si DICE sa vina sa vorbeasca despre noul joc din franciza.

Developerul Aleks Grondal a marturisit ca abordarea temei Primului Razboi Mondial a fost o idee pentru seria Battlefield inca de acum 10 ani: ‘”Am vrut sa oferim niste oportunitati de gameplay noi, si am vrut sa ne punem la incercare. Ne-am gandit la faptul ca acest setting pentru joc, al Primului Razboi Mondial, are atatea chestii cool, si s-a si potrivit cu necesitatile noastre.”

Prin ”necesitatile noastre”, Grondal se refera cel mai probabil la iesirea din tiparul shooterelor moderne de astazi – Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3, Battlefield 4 si Hardline au fost shootere cu un setting modern; de asemenea, seria Call of Duty continua sa aiba o tenta spre un razboi modern-futuristic inca de la Call of Duty Modern Warfare 2, excluzand Call of Duty: Black Ops. Asta inseamna ca din anul 2009 incoace, atat franciza Battlefield, cat si Call  of Duty, au adus pe piata doar shootere cu un setting modern sau futuristic, cu un cuantum total de 5 jocuri Battlefield si 8 jocuri Call of Duty. Astfel, putem spune ca DICE a facut o alegere inteleapta, si a iesit din tiparul monoton care a tinut 7 ani, astfel bucurandu-se de aprecierea pe care o puteti vedea toti pe internet.

Grondal a mai spus ca un joc cu tematica Primului Razboi Mondial permite ”juxtapunerea lucrurilor vechi cu cele noi”, facand referire la cavaleria care ataca alaturi de tancuri si avioane, dar desigur ca putem face referire si la arme – folosirea sabiilor alaturi de arme.

”Cealalta parte este reprezentata de hardware-ul pe care era respectiva le prezinta, si care este unic. Toate au avut un rol specific, si putem folosi asta pentru a crea un gameplay cool. Spre exemplu, tancul de mic tonaj si cu armura usoara versus unul de mare tonaj si bine blindat (face referire la tancul britanic din Primul Razboi Mondial), unde tancul de mic tonaj are turela rotativa, iar cel de mare tonaj are tunuri pe margini. Toate acestea creeaza tipuri diferite de gameplay pentru vehicule”

Grondal a mai specificat ca s-au recreat armele folosite in Primul Razboi Mondial intr-un mod cat mai autentic, desi au fost zvonuri cum ca exista prototipuri de arme, precum cele automate. Grondal a mai confirmat si clasele pe care le-am specificat in articolul anterior cu detalii legate de Battlefield 1 – Medic, Assault, Support si Scout.

”Vrem ca voi sa va dedicati rolului ales. Asta ne permite sa nuantam clasele si gameplay-ul care se creeaza in jurul acestora – ce tip de echipament vine cu acestea in campul de batalie in comparatie cu celelalte clase.”

Cat despre folosirea cailor in multiplayer, Grondal nu a confirmat nimic legat de asta, dar a mentionat ca ar fi distractiv sa joci pe hartille de 64 de jucatori calarind cai.

 

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.