MOBA-ul produs de catre studio-ul Blizzard redenumit recent in Heroes of the Storm a fost aratat in toata gloria la Blizzcon 2013. Ar fi bine ca Riot Games si Valve sa se tina bine de scaune, caci Blizzard vine cu o formula foarte interesanta de joc.

Heroes of the Storm este un MOBA/Action RTS similar cu jocuri ca DotA, HoN sau LoL, insă de data aceasta jucatorul poate să controleze unii dintre eroii din francizele Blizzard Entertainment. Cu acestea fiind spuse, Heroes of the Storm nu este un concept nou, dar modul in care gameplay-ul este livrat pare a fi destul de distractiv.

In principiu, Heroes of the Storm va avea mai multe harti cu mai multe moduri e joc similare cu cele din LoL si aici echipa de development a specificat ca ei ar dori ca majoritatea jocurilor să dureze in jur de 20 de minute.

In Heroes of the Storm, tot XP-ul primit este impartit pentru TOATA echipa, asa că eroii de Support vor avea aceeasi progresie ca si celelalte roluri. Pe scurt, sunt nivele pentru echipa, nu pentru fiecare erou.

Hartile sunt numite Battlegrounds si acestea variaza ca mod de joc. In principiu, aceste moduri vor fi introduse intr-o rotatie (similar cu Free Champion Week in LoL) dupa care acestea pot fi scoase din rotatie, lasate doar pentru Custom Games ca noi moduri sa fie popularizate. Modurile de joc sunt acompaniate de hărţi noi ca Blackheart Bay, o hartă unde obiectivul este să strângi nişte monezi de aur pe care va trebui să le plăteşti unui pirat fantomă ca acesta să îţi bombardeze inamicii cu nava sa (modul este similar cu Diretide din DotA2).

Echipa HoS spune ca doua sau trei teamfight-uri nu vor schimba dramatic jocul, asta doar daca echipele sunt debalansate ca skill level. Comunicarea va avea un rol extrem de important, insa Dustin Browder, regizorul jocului recomanda ca acest joc sa fie jucat doar cu prieteni.

Printre mecanicile unice ale jocului observam cum Heroes of the Storm nu va avea iteme de mobilitate (Boots etc.), ci in schimb fiecare jucator va avea o vraja care va chema un mount ce va oferi un bonus movement speed out of combat. 

Jocul în principiu se va juca pe două, maxim trei lane-uri, cu o junglă în mijloc, vor exista brush-uri ca în League of Legends unde te poţi ascunde. Fiecare hartă va avea un grup de minioni ai junglei pe care îi poţi captura şi folosi ca minioni speciali împotriva inamicilor. În principiu, Heroes of the Storm se va concentra asupra capturilor unor puncte de victorie care îţi vor debloca noi super minioni ş.a.m.d

De asemenea, toţi eroii din Heroes of the Storm oferă acum un set de talente şi specializări similare cu Masteries din League of Legends, însă toate aceste lucruri diferă de la erou la erou, permiţând fiecărui jucător să îşi personalizeze abilităţile eroului după bunul plac. Nu exista nici o confirmare că ar exista iteme în joc, aşa că probabil itemele vor fi înlocuite cu acest sistem de talente pentru a îţi creea un build.

 

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.