In aceasta saptamana, demersul Nvidia de a reinventa grafica a atins un nou prag: Battlefield V devine primul joc ce utilizeaza ray tracing DXR in momentul in care acesta este disponibil pentru prima data printr-un patch in-game.
In plus, in curand va avea loc prima lansare publica a functionalitatilor GeForce RTX in Final Fantasy XV. Tot in luna noiembrie, Wolfenstein II: The New Colossus va primi un update ce aduce o noua functionalitate GeForce RTX, NVIDIA Adaptive Shading (NAS).
“Momentul in care am implementat pentru prima data ray tracing in timp real in hartile Arctic Fjord si Rotterdam a fost incredibil!”, Christian Holmquist, Director Tethnic DICE.
Battlefield V este primul joc cu reflexii Ray Tracing. Acesta a primit un patch care vine in suportul primei lansari DXR ray tracing, devenind primul joc ce adopta DXR ray tracing.
Continutul va fi lansat astfel:
- Miercuri, 14 Noiembrie: Battlefield V primeste un patch care vine in suportul primei lansari DXR ray tracing.
- Miercuri, 14 Noiembrie: Final Fantasy XV cu suport DLSS este lansat public de Square Enix la 5PM PST.
- Luni, 19 Noiembrie: Bethesda va veni cu un update pentru Wolfenstein II: The New Colossus pentru a adauga suport pentru Nvidia adaptive shading (NAS)