E frumos să fii developer în anul 2013 şi să ieşi în faţa fanilor şi a potenţialilor clienţi cu anunţuri de genul: „- Lucrăm intens la joc ca să ne asigurăm că aveţi o experienţă plăcută.”
Vreau şi eu să fiu developer faimos de jocuri şi să zic publicului: „- Mă prefac că lucrez intens ca să îmi cresc numărul de precomenzi/unităţi vândute şi implicit să scot investiţia făcută de pubisher.”
Lăsând gluma la o parte, studioul DICE ne promite că vom avea o experienţă de joc complet diferită odată cu lansarea FPS-ului Battlefield 4.
Ţelul lor este să rezolve o bună parte din problemele de optimizare şi bug-urile de engine enervante ce au fost raportate din faza de Open BETA a jocului.
Printre aceste bug-uri găsim:
– Crash la loading screen
– Freeze la loading screen
– FPS scăzut după respawn
– Rubberbanding când intrii într-o zonă de conflict sau când se trage în tine
– Optimizare proastă pe Windows 7
– Optimizare şi mai proastă pe PC-uri cu procesoare Dual Core
Şi multe alte probleme.
În orice caz, sperăm ca DICE să rezolve măcar primele 4 lucruri şi să livreze conform aşteptărilor. Battlefield 4 va fi lansat oficial în Europa pe data de 1 Noiembrie a acestui an.
p.s În caz că nu ştiaţi WASD.ro are un pluton de Battlefield înregistrat pe Battlelog. Înscrierile se fac AICI.