PositronX este un rogue-lite inspirat de arena-shooterele vremurilor bune, Quake si Descent. Dupa 2 ani in Early Access, dezvoltatorii romani, Scorpius Games si Amber, lanseaza jocul pe Steam pe 29 octombrie la pretul de 20 €.

La Comic-Con 2018 am luat prima oara contactul cu PoistronX. Dezvoltatorii au facut un mic concurs: bate primul boss si iti dam un key pentru joc. Challange accepted am zis eu. Era un concept interesant, asemanator cu Quake, doar ca muuult mai incet si mai strategic. Bine, era un build foarte rudimentar, dar cumva m-a atras natura sa.

Am primit key-ul, iar, cand am ajuns acasa, l-am mai terminat de cateva ori. Un demo scurt, dar foarte greu. Iar eu sunt genul caruia ii place provocarea.

Deruland pana in prezent, PositronX este finalizat. Grafica este mult mai buna, gameplay-ul ceva mai dinamic, inamicii, hartile, armele, puterile, toate au primit un upgrade vizibil. Si cand am scris propozitia asta, mi-am amintit ca m-a atras la joc: puterile pe care nu le mai vazusem nicaieri si mobilitatea, pentru ca ma puteam misca foarte usor intr-o arena. Dar nu ma puteam lasa dus de val sa zbor p-acolo, pentru ca inamicii m-ar fi captusat instant fara puterile de oprire a timpului din arsenal.

In esenta, este un Roguelike, rogue-lite fiind subgenul. Adica e vorba tot de nivele procedurally generated, dar in fiecare run se mentin anumite skill-uri din cele precedente. Esti cumva fortat sa avansezi pana la ultimul boss, nu o iei de fiecare data de la 0.

Este asemanator cu BPM: Bullets Per Minute (la care am review-ul gata gata de publicat), dar PositronX nu se indeparteaza prea mult de la formula inspirationala. Face acelasi lucru, doar ca fresh, diferit, mai de 2020.

Leave a Reply

One thought on “Romanii lanseaza PositronX, un FPS Roguelike inspirat de Quake

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.