Ştiţi voi…jocul ăla care a venit cu un trailer lacrimogen? Ei bine, trailer-ul a fost degeaba, deoarece! Techland anunţă că Dead Island a fost un succes pentru ei datorită componentei de co-op ce putea fi jucată în 4 jucători.

 

 

Dupa spusele unui anume Guido Eickmeyer, producător mare pe la publisherul Deep Silver, Dead Island vroia să construiască un mod de joc mai survival, decât ce le-a ieşit, dar nu au fost destui bani pentru a acoperi toată producţia.

Aşa că au lipit un mod cooperativ banal, câteva talente şi mult item farming ca să se muleze pe idea de super RPG cu zombies. De asemenea, acest Guido este foarte mândru de faptul că Dead Island s-a jucat (încă se mai joacă?) în total, vreo 56, 907, 547 ore, adică vreo 6550 ani. Adică…..la cât stă un gamer de obicei în medie pe zi, numărul este micuţ.

 

Noul joc Dead Island, numit Riptide este deja în producţie, iar Deep Silver / Techland ne asigură că „vom primi o experienţă complet diferită faţă de jocul original a.k.a copiază DayZ şi mută-l pe insule.”

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.