Nvidia si Bethesda anunta ca Wolfenstein: Youngblood, cel mai nou titlu al legendarei francize Wolfenstein, va include suport pentru ray tracing in timp real, Nvidia Adaptive Shading si alte tehnologii avansate de gaming care vor permite gamerilor sa experimenteze grafica detaliata si realista a jocului.

Pentru a sarbatori revenirea francizei Wolfenstein, Nvidia a anuntat astazi bundle-ul “Born to Hunt” pentru placile grafice RTX. Pentru o perioada limitata, gamerii vor primi Wolfenstein: Youngblood, care se va lansa pe 26 iulie, odata cu achizitionarea unei placi grafice RTX 2080 Ti, 2080, 2070 sau 2060, a unui desktop PC echipat cu una dintre aceste placi grafice sau a unui laptop.

Bundle-ul este disponibil incepand de astazi in Romania la partenerii PCGarage, Cel.ro, eMAG, Altex, evoMAG si Domo.

Ray Tracing este o tehnologie grafica avansata folosita pentru a oferi filmelor efectele grafice ultra-realiste. Placile grafice Nvidia GeForce RTX contin nuclee proiectate special pentru a accelera tehnologia ray tracing. Astfel, efectele din jocuri sunt randate in timp real.

„Wolfenstein: Youngblood este o reproducere inovatoare a francizei originale, care are o istorie bogata in folosirea tehnologiilor de ultima generatie, pentru a-si diferentia jocurile.” declara Matt Wuebbling, head of GeForce marketing al Nvidia. „Bethesda foloseste ray tracing pentru a imbunatati considerabil calitatea imaginilor, in vreme ce tehnologia Nvidia Adaptive Shading mareste performanta.”

Actiunea din Wolfenstein: Youngblood este plasata intr-o istorie alternativa, la 19 ani dupa evenimentele din Wolfenstein II: The New Colossus. Noul first person shooter este primul joc modern Wolfenstein care poate fi jucat in mod co-op. Gamerii pot juca alaturi de prieteni sau pe cont propriu, in rolul uneia dintre fiicele gemene ale lui BJ Blazkowicz. Acestia vor lupta pentru eliberarea Parisului folosind un arsenal vast de arme, dispozitive si abilitati noi.

„Odata cu lansarea Wolfenstein: Youngblood, o noua generatie de gameri are potentialul de a descoperi franciza Wolfenstein. Din acest considerent dorim sa ne asiguram ca facem tot posibilul pentru a-i uimi pe acestia,” declara Jim Kjellin chief technology officer al MachineGames, dezvoltatorul Wolfenstein: Youngblood. „Cu placile grafice Nvidia GeForce RTX avem acces la tehnologii care ofera o grafica spectaculoasa si care asigura totodata si performantele necesare unui gameplay perfect.”

Tehnologia ray tracing pune la dispozitie randarea in timp real la o calitate cinematografica atat creatorilor de continut cat si dezvoltatorilor de jocuri. Wolfenstein: Youngblood foloseste Nvidia VKRay, o extensie care permite dezvoltatorilor de jocuri sa foloseasca API-uri Vulkan pentru a adauga efecte ray-traced jocurilor lor.

Nvidia Adaptive Shading este o tehnologie noua de redare a umbrelor, avansata, care permite dezvoltatorilor de jocuri sa imbunatateasca performantele si sa obtina o grafica fidela in timp real, lucru imposibil pana in acest moment. Ajustand rata in care portiunile din ecran sunt umbrite, tehnologia reduce munca depusa de placa grafica, imbunatatind astfel performantele fara a deteriora calitatea imaginii.

Similar Articles

One thought on “Wolfenstein: Youngblood va primi suport pentru ray tracing in timp real

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.