Blizzard a facut modificari in World of Warcraft, deoarece MMORPG-ul nu mai accepta API-ul DX9. Ei au adaugat suportul complet pentru DirectX 12, ceea ce inseamna ca jucatorii pot alege acum intre DX11 si DX12.

Desi se pare ca echipa nu a implementat nici o caracteristica sau imbunatatiri exclusive DX12, este o adaugare destul de interesanta. De asemenea, retineti ca modul DX12 este disponibil acum doar pentru utilizatorii AMD. Utilizatorii NVIDIA pot sa-l activeze, insa performantele nu sunt inca cele mai bune.

Blizzard a eliminat, de asemenea, modul ‘’Fullscreen Exclusive’’ pe care l-a acceptat inainte. Ca atare, jucatorii pot alege acum intre modul ‘’Windowed’’ si ‘’Fullscreen Windowed’’. In plus, exista noi controale pentru ajustarea calitatii graficelor. In loc de a alege intre „Low”, „Medium” si „High”, optiunile pot fi acum setate intr-un interval cuprins intre 1 si 10.

Suport API pentru DirectX

Anterior, utilizatorii puteau alege intre DirectX 9 sau DX 11. Acum, optiunea API DX9 a disparut si in schimb a fost adaugat DX12.

Optiuni grafice

World of Warcraft elimina vechiul „low, medium, high, etc.” si utilizeaza pur si simplu un cursor de la 1 la 10 ca presetari. Acest lucru nu s-a schimbat. Ce sa schimbat sunt optiunile grafice legate de fiecare presetare. Anterior, toate setarile individuale au depasit nivelul 8, iar 9 si 10 au adaugat distante extinse.

Acum, acele setari depasesc valoarea maxima la 10. Daca presupunem ca toate celelalte sunt egale si ca inca mai sunteti pe DX11, presetarea nivelului 10 ar trebui sa ofere aceeasi performanta ca inainte, dar presetarile de sub ea ar trebui sa ofere o performanta mai buna decat inainte la optiunile grafice atasate, fiind mai mici decat au fost anterior la aceleasi presetari.

Modul Fullscreen Exclusive a disparut

Optiunile anterioare au fost ‘’Windowed, Fullscreen Windowed (AKA, Borderless Window) si Exclusive Fullscreen’’. Ultima optiune a disparut. Daca ati rulat anterior in modul ‘’Fullscreen Exclusive’’, la prima rulare dupa instalarea patch-ului va fi implicit setat la modul ‘’Windowed’’.

De asemenea, cu acest patch a fost imbunatatita functia ‘’cinematic renderer’’, iar acum are suport pentru raportul 21: 9. Majoritatea secventelor din joc vor suporta acest format.

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.