HyperX Cloud Revolver S sunt noul varf de gama oferit de catre HyperX/Kingston. Desi pare ca le-ar da la o parte pe primele Revolver, acest lucru este departe de realitate. De fapt, modelul initial de Revolver s-a ieftinit, iar Revolver S este acum vandut la suma la care se vindea Revolver.

De fapt aceasta strategie nu reprezinta nicio surpriza din partea HyperX pentru ca la fel au facut si cand au aparut Cloud II in locul Cloud. Poate parea descurajant pentru cei ce isi cauta o pereche de casti, dar avand in vedere ca absolut toate modelele de casti Cloud sunt super bune, as spune ca segmentarea este de fapt facuta cu cap.

Groso-modo poti spune ca Revolver fara S sunt de fapt o varianta fara adaptor USB sau Dolby a castilor HyperX Cloud Revolver S.

A da, si cu alta schema de culoare.

Si cu alt headband.

Sunt cateva schimbari si le vom trece pe toate in revista pe rand.

HyperX Cloud Revolver S

 

Specificatii si caracteristici

Ca sa nu existe niciun dubiu, specificatiile castilor sunt absolut identice cu cele ale modelului Revolver. Totusi, sunt cateva schimbari si vom discuta despre ele sub tabelul cu specificatii.

 

Headband mai gros. Pare o banalitate, insa, modelul fara S putea sa fie pentru unii utilizatori mai putin confortabile. Ideea e simpla, cu cat banda e mai subtire, cu atat forta care apasa pe cap e mai concentrata. Sunt niste casti cu o greutate medie, era nevoie sa fie distribuita mai uniform presiunea exercitata asupra capului. In plus sunt niste casti pe care se presupune ca le tii in mod profesionist pe cap, adica ca te vei juca cel putin 8 ore.

HyperX Cloud Revolver S HyperX Cloud Revolver S

 

Dezvoltate de gameri. De fapt e vorba de 3 preset-uri ale egalizatorului ce au fost realizate impreuna cu gamerii. Sincer sa fiu, cred ca HyperX au conceput aceste preset-uri si au cerut apoi feedback si au mai tweak-uit.

HyperX Cloud Revolver S
In stanga jos sunt LED-urile indicatoare ale preset-ului selectat

 

Aspect nou. Nu numai ca nu au insertii rosii pe cupe, dar au si un finisaj mat. Overall au un aspect neutru comparativ cu Revolver sau Cloud II roz. Nu este neaparat o chestie wow, dar se potriveste unui numar mai mare de gameri. Pana la urma nu toti se dau in vant dupa rosu.

HyperX Cloud Revolver S

 

Softwareless. V-am mai povestit d eun miliard de ori cat de mult imi plac echipamentele care pot fi folosite fara extra aplicatii. Sunt mai multe motive si cel mai important este ca ai un avantaj atunci cand joci „pe default”. La un LAN poti folosi timpul pe car enu il pierzi setand perifericele…incalzindu-te. Adica jucand.

 

Galerie foto

 

Experienta in timpul utilizarii

Dupa ce am folosit Cloud 2 o perioada destuld e indelungata, am plecat la drum cu preconceptii. Adaptorul USB al castilor Cloud 2 este altceva decat bun. Uneori poate fi numit decent, dar atat. Sincer, nu am intlanit niciodata un adaptor USB care sa faca atatea figuri. Ori avea al meu probleme, ori am pretentii sa nu imi „buleasca” tot sunetul din Windows dupa cateva ore de idle.

Eh, oricum. E vorba de Revolver S, nu de Cloud 2.

HyperX Cloud Revolver S

Intre cele doua modele este o diferenta de la cer la pamant, desi ambele sunt driverless. In primul rand, Cloud 2 sunt dotate cu un DSP custom si nu ofera procesare Dolby sau DTS. Si aici vine noutatea pentru Revolver S.

Acestea ofera Dolby 7.1 Surround. Asta inseamna ca sunetul poate fi procesat la mare arta. Spun acest lucru deoarece Dolby este una dintre putinele companii care sunt capabile sa ofere o solutie cu care te-ai putea obisnui daca nu ar exista sunet stereo. No offence, dar sunetul stereo din jocuri este superior oricarei procesari software pe output.

De cand ma joc pe PC jocuri FPS, unde s-ar preta o pozitionare mai buna a inamicilor si sunetelor de interes, nicio tehnologie software nu a fost capabila sa ma multumeasca.

Evident, tot sunetul se transforma de parca auzi dintr-un cazan si sunetele de interes ca focurile de arma sunt grav atenuate. Dupa o perioada incepi sa te prinzi care este sursa sunetului, insa acel ecou te baga imediat in ceata.

Testul suprem, din punctul meu de vedere, este Unreal Tournament 3 pe Biohazard. O harta atat de mica incat din mijloc auzi in toate directiile. Daca reusesti sa auzi inamicul cand a facut primul pas dupa spawn, castile sunt bune. Daca nu, nu.

Cu Revolver S reusesc sa aud totul pe Biohazard, insa nu folosind adaptorul USB, ci SoundBlaster Z. O placa de sunet care ofera o putere audio mult mai mare.

Asadar, volumul maxim e mic folosind adaptorul USB.

Bineinteles, nu puteam sa ma rezum doar la a testa vechitura de Unreal Tournament 3 care ofera un sunet super bun. Asa ca am dat o tura si in PlayerUnknown’s Battleground.

Este un joc extrem de prost in materie de sunet, ca multe altele pentru ca sunetul patrunde prin pereti. Dar ideea e ca sunetul face diferenta atunci cand te alergi cu vreunul in jurul unui deal sau printr-o cladire mai mare. Mi s-a intamplat sa il aud prin pereti pe unul mergand atunci cand eram intr-o hala.

Sunetul jocului era redat cu ecou asa cum trebuie. Am activat Dolby apasand pe butonul magic. Cam ce credeti ca s-a intamplat? Nimic. Doar aveam ecou si mai pronuntat in difuzoarele castilor.

Asadar, Dolby ramane din punctul meu de vedere tot un „nono” si nu va recomand sa il folositi daca vreti sa va bazati pe sunet.

HyperX Cloud Revolver S

Cele 3 preset-uri integrate in adaptorul USB le-am incercat si diferentele sunt extrem de subtile. Dar atat de subtile incat a trebuit sa ma ascund pe Biohazard de bot si sa il las sa isi faca el turele care remarc acele fine diferente.

Cand asculti muzica sau urmaresti un stream remarci imediat diferenta. Insa, cand vine vorba de gameplay, sunt foarte subtile diferentele. Oricum, niciunul dintre preset-uri nu a amplificat in vreun fel sunetul pasilor inamicului sau sunetele de interes: armuri si pick-ups.

Si apropos de microfoane, m-a enervat la culme faptul ca nu pot fi schimbate intre ele pe modelele pe care le-am testat, Revolver S si Cloud 2.

HyperX Cloud Revolver S

 

Concluzii

Stiu ca par o baba batrana care nu vrea sa imbratiseze „bunatatile” software. Sunt atat de multe variabile cand vine vorba de procesarea sunetului deja scos de catre joc incat prefer ceva de incredere ca spatializarea oferita de sunetul 2.0.

Iar la capitolul stereo, Revolver S stau doar o idee mai bine decat clasicele Revolver pentru ca au o bucatica mica de cauciuc care mai atenueaza din vibratiile pe care le capteaza headband-ul metalic de la difuzoare. Stiu ca suna ciudat, dar sunetul migra si daca auzeai intr-un joc o impuscatura in partea dreapta, o mica parte din zgomot rezona prin bucata metalica si catre urechea stanga.

HyperX Cloud Revolver S

De asemenea, si jack-ul sta fix in adaptorul USB acum. La varianta Revolver ang s-a plans de faptul ca jack-ul iese din mufa adaptorului si am observat si eu cat de enervant poate fi pentru ca te trezeai din cand in cand fara sunet pentru ca nu statea fixat jack-ul in mufa perfect. Poate au reparat si la iteratiile ulterioare. Cine stie.

In ceea ce priveste comparatia cu alte casti, pot sa imi dau cu parerea doar in ceea ce le priveste pe G633. Si as putea spune ca sunt la acelasi nivel. Singura diferenta o face izolarea fonica pentru ca la HyperX Revolver S este ceva mai buna.

Bine, din punctul meu de vedere G633 sunt ceva mai lejer de utilizat acasa, iar Revolver S intr-un mediu zgomotos. Revolver S nu au bass foarte puternic si asta este un lucru excelent pentru gaming, dar in cazul in care le folosesti si pentru altceva (muzica, filme si altele) sunt inferioare castilor G633.

Overall sunt niste casti bune dar care ar trebui sa coste cat costa acum Revolver. Diferenta de pret adusa doar de prezenta Dolby nu mi se pare justificata.

Review overview
Summary HyperX Revolver S ar fi trebuit sa le inlocuiasca de tot pe Revolver deoarece repara exact problemele pe care le aveau Revolver. Nu ar fi trebuit sa existe implementarea Dolby. Nu aduce niciun beneficiu.
4
Tagged

Lasă un răspuns