Procedura de testare

Pentru acest articol am folosit urmatoarele laptop-uri

  • Asus TUF Gaming FX505DV-AL004 (Ryzen 7 3800H + RTX 2060)
  • Asus ROG Strix Scar III (i7 9750H + RTX 2070 Mobile)
  • Asus TUF Gaming FA506IU-1BBQ (Ryzen 5 4600H + GTX 1660 Ti)
  • Asus ROG Zephyrus G14 (Ryzen 7 4800HS + RTX 2060 Max-Q)

Pentru capitolul temperaturi m-am folosit de Unigine Heaven, CPU-Z si GPU-Z. Temperatura a fost monitorizata folosind GPU-Z.

In ceea ce priveste testele sintetice si de productivitate ne-am folosit de urmatoarele software-uri:

  • Cinebench R20
  • Winrar 5.80
  • 7 Zip 19.00
  • AIDA64 6.20.5300
  • Premiere Pro 2019 (13.1)
  • PC Mark 10
  • 3D Mark
  • Chaos Group V-Ray benchmark

In cazul Premiere Pro am folosit o versiune mai veche deoarece pe acea versiune am rulat toate testele pe care le avem inregistrate. Din acest motiv am adaugat si in grafic mai multe configuratii, pentru ca avem testele rulate deja. Proiectul folosit este exact acest clip. Nu este un proiect foarte stufos, insa este filmat cu GH5 si clipurile video inregistrate cu aceasta camera sunt foarte heavy pentru Premiere Pro.

La capitolul jocuri am folosit urmatoarele teste:

  • Deus EX Mankind Divided - FOV 85, Maximum details, MSAA off
  • Rise of the Tomb Raider - Maximum details, noAA, Pure Hair off
  • Strange Brigade - DX12, Maximum details, Use Async Compute
  • Warhammer 40000: Dawn of War III - Maximum details
  • Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Maximum details, noAA
  • Tom Clancy's Rainbow Six Siege - FOV 60, Maximum details, Ambient Occlusion off, noAA
  • CS:GO - Maximum details, noAA, Motion Blur disabled
  • Battlefield 1 - Maximum details, noAA, no Ambient Occlusion, Motion Blur disabled
  • Battlefield V - Maximum details, TAA Low, no Ambient Occlusion, Motion Blur 75%
  • Assassin's Creed Origins - Dynamic Resolution off, FOV 100/115, Maximum details, noAA
  • Assassin's Creed Odyssey - Dynamic Resolution off, Maximum details, noAA
  • Quake Champions - Ultra details, noAA, FOV 120
  • Far Cry 5 - Maximum details, noAA, Motion Blur off
  • Far Cry New Dawn - Maximum details, noAA, Motion Blur off

In unele jocuri am dezactivat Ambient Occlusion deoarece sunt multiplayer si aceasta caracteristica grafica este total inutila in astfel de jocuri. Nu ai nevoie de imersiune in lumea 3D ci de framerate cat mai mare. Acelasi lucru l-am facut pe alocuri si cu motion blur.

Rezolutia de rulare este cea nativa, adica in cazul acestor 4 laptop-uri 1920x1080 pixeli.

 

Pages ( 4 of 8 ): « Previous123 4 56 ... 8Next »

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.