Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dupa ce a anuntat ca o sa apara un 3DMark dedicat masurarii ray tracing-ului, UL Benchmark ne confirma data de lansare si preturile pentru acesta. De asemenea, ne ofera si un trailer care arata scena demo pentru 3DMark Port Royal.

3DMark Port Royal este primul indicator de benchmark dedicat masurarii ray tracing-ului in timp real pentru jucatori din toata lumea. Puteti utiliza Port Royal pentru a testa si compara performanta ray tracing-ului in timp real a oricarei placi grafice compatibile cu Microsoft DirectX Raytracing.

3DMark Port Royal - Data de lansare

Port Royal va avea doua versiuni, 3DMark Advanced Edition si 3DMark Professional Edition. De asemenea, va fi disponibil pe 8 ianuarie 2019. Nu veti putea rula Port Royal-ul in 3DMark Basic Edition sau 3DMark Demo pe Steam.

Daca detineti deja 3DMark, veti putea debloca Port Royal-ul achizitionand upgrade-ul acestuia, disponibil pe 8 ianuarie pentru 2.99 dolari.

De asemenea, incepand cu data de 8 ianuarie, Port Royal-ul va fi inclus in pret atunci cand cumparati 3DMark de pe Steam sau site-ul UL Benchmarks. Versiunea 3DMark Professional Edition poate fi achizitionata la pretul de 29.99 dolari.

Prezentare 3DMark Port Royal

Ray tracing-ul in timp real promite sa aduca noi nivele de realism la grafica din jocuri. Port Royal utilizeaza DirectX Raytracing pentru a spori reflexiile, umbrele si alte efecte care sunt greu de realizat cu tehnicile traditionale de redare.

Pe langa performanta de benchmarking, 3DMark Port Royal este un exemplu realist si practic cu privire la ceea ce se poate astepta de la viitoarele jocuri – efectele de ray tracing care ruleaza in timp real, la frame rate-uri rezonabile, la rezolutia de 2560 × 1440.

3DMark Port Royal a fost dezvoltat cu ajutorul AMD, Intel, NVIDIA si al altor companii de tehnologie de varf. Am lucrat indeaproape cu Microsoft pentru a crea o implementare de prima clasa a API-ului DirectX Raytracing.

Port Royal va rula pe orice placa video cu drivere care accepta DirectX Raytracing. Ca si in cazul oricarei noi tehnologii, exista optiuni limitate pentru cei care au adoptat-o initial, dar se asteapta ca mai multe placi sa primeasca suportul DirectX Raytracing in 2019.


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.