Câti dintre voi vedeți vreo diferență notabilă la grafică între un PC high-end și o consolă? Singura diferență e că o consolă costă cât o placă video high-end :p. Următorul pas e aici și se numește DirectX 11, care vrea să ne dea pe spate prin „next-next-gen graphics”. Nu avem nimic împotrivă, numai să primim și jocuri care sa ne bucure ochiul. Eu nu înțeleg de ce abia câteva jocuri suportă DirectX 10, când 11 e deja aici.

Se pare că Aliens vs Predator vrea să ne arate că merită sa dai de câteva ori mai mult pe un PC. Într-un interviu acordat lui David Brickley, senior producer la Rebellion și șeful proiectului Aliens vs Predator, el spune că „AvP va beneficia din plin de tehnologiile plăcilor video high-end și suportul multicore threading. Vom avea de asemnea unul dintre primele jocuri care să scoată în evidență cât de bine pot arata jocurile cu suportul DirectX 11, folosind și Shader Model 5.0”. Când a fost intrebat de Multi-GPU, David a spus „Teoretic, se poate obține o îmbunătățire de 100% cu 2 GPU-uri identice, dar in practică nu e așa de simplu. Noi urmarim o îmbunătațire a performanței de cel puțin 50%”.

Jocul va fi lansat pentru Xbox 360, PS3 si PC în 16 februarie 2010.

 

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.