BlizzCon 2011 este în plină desfăşurare şi plouă cu anunţuri foarte interesante. Blizzard şi NVIDIA au anunţat astăzi că engine-ul cele de-a doua părţi din din Starcraft II va suferi modificări importante.

Starcraft II a fost adoptat încă din perioada de testare ca un joc competitiv şi după cum ştiţi, jucătorii din ligile pro folosesc cele mai joase setări pentru grafică pentru a elimina animaţiile inutile, identificarea mai rapidă a unităţilor şi pentru a stoarce fiecare strop de performanţă din hardware. 

Acest lucru alterează viziunea iniţială a producătorilor asupra jocului. În partea a doua a jocului, Heart of the Swarm, setările grafice vor fi apropiate ca nivel de detaliu fără a consuma  din resursele sistemului. Cum se poate face? Cu ajutorul NVIDIA care au ajutat la dezvoltarea unor noi efecte împreună cu Blizzard: un nou sistem de randare al terenului, un nou motor fizic şi moduri diferite de mişcare al unităţilor.

SCII: heart of the Swarm se va concentra pe Zerg şi astfel Creep-ul, substanţa scârboasă din jurul clădirilor Zerg, va afecta şi clădirile inamice. De exemplu, photon cannon-ul nu va ma funcţiona când este acoperit cu creep. La revedere cannon rush!

 

În grupuri mari, unităţile se mişcă puţin mai greu, iar animaţiile devin greoaie. În Heart of the Swarm, Blizzard şi NVIDIA au implementat o animaţie care se numeşte „snake movement”. O puteţi vedea la noua unitate zerg numită „Viper”.

 

Fizica va fi şi ea modificată. De exemplu, Marinii nu vor mai fi făcuţi una cu pământul de către Ultralisks ci vor zbura în toate părţile, cu măruntaiele pe-afară, urlând după mămicile lor.

 

La finalul prezentării, Dominic Filion, Lead Graphic Designer, Starcraft II: Heart of the Swarm a fost întrebat dacă jocul va introduce noi efecte vizuale, special pentru cei care deţin plăci video high-end. Răspunsul a fost pe măsură: Starcraft II va utiliza efecte video mai avansate pentru cut-scene-uri şi că efectele noi se vor observa cel mai bine dacă jucăm pe „ultra”.

Cât de bine va arăta jocul şi cât de bine vom observa diferenţele, rămâne de văzut. Data de lansare rămâne în continuare un mister.

 

 

 

 

 

Sursa: NVIDIA

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.