Avem noi un editorial frumuşel în care am încercat noi să discutăm despre problemele din comunitatea românească în ceea ce priveşte meciurile de tip Solo Queue Ranked din popularul MOBA (Multiplayer Online Battle Arena? sau mai simplu…Action RTS), League of Legends.

Sincer să fiu, dacă cei de la Riot Games ar sta să citească tot ce s-a scris în comentarii, probabil că şi-ar da seama că sunt aceleaşi comentarii pe care le găseşti în orice comunitate care are de a face cu LoL, dar nu asta contează, contează că toate rugăciunile au fost ascultate, iar sistemul de Ranked va fi retuşat pentru confortul tuturor jucătorilor.

După cum ştiaţi, sistemul de rang-uri în League of Legends se baza pe o formulă matematică numită ELO (detalii despre de unde vine şi cum se calculează ELO-ul îl puteţi găsi şi pe site-ul League of Legends, leneşilor), ei bine, Riot Games vor schimba puţin metoda de matchmaking prin adăugarea unui sistem de puncte numite League Points („creativ”) care pot fi acumulate pentru a te putea plasa într-o divizie….din păcate de ELO nu scăpăm, ăla va rămâne la fel.

Am spus divizie? Da. Divizie. League of Legends va include divizii a’la Starcraft II, unde doar cei care au stofă de profesionişti vor ajunge la nivelul de Challenger. 

În orice caz, aceste schimbări sunt făcute pentru a minimiza experienţa fenomenului cunoscut drept ELO Hell. Practic, dacă ai 1200 ELO, cum am eu, sunt şanse mai mari acum să te pună în matchmaking cu jucători de acelaşi ELO în divizia ta în funcţie de League Points acumulate. Dacă acumulez, să zicem, 70 de puncte, am o ocazie să avansez la următorul rang prin faptul că noul sistem mă va pune într-o divizie cu jucători de acelaşi „skill”.

Nu aţi înţeles încă? Nu e problemă, căci această poză vă explică totul.

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.