Doi frați meseriași s-au pus pe muncit de ceva vreme și au avansat destul de mult în proiectul lor, Miasmata. Jocul se bazează pe ideea de supravieţuire, însă să nu vă gândiţi la clasica modă a suprevieţuirii în timpul apocalipsei cu zombii.

În esenţă, povestea îmi aduce oarecum aminte de un film cu Anthony Hopkins şi Alec Baldwin (parca?), numai că de data asta locaţia este o insulă……şi nu a Doctorului Moreau.

Însă fraţii Johnson au zis NU! Ia să vedem cum te descurci împotriva unui singur balaur. Formula a mai fost adoptată într-o oarecare măsură și de Return to Mysterious Island (mai puțini inamici, ritm mai lent de joc), doar ca aici ţine-ţi-vă de scaune, căci jocul vă propulsează într-o fugă frenetică (o combinație între Penumbra/Amnesia).

Cei doi frați, Joe Johnson și Bob Johnson, și-au creat propriul engine grafic (impresionant, nu?). Băieții au implementat și ciclul zi-noapte pentru o experiență cât mai realistă. Creatura care ne va urmări pentru a ne servi la prânz este un fel de felina, dotată cu coarne, probabil după o mutație genetică, insula (Eden) găzduind un laborator de știință. Personajul principal este Robert Hughes, un savant bolnav de ciumă, care încearcă să găsească un leac.

Jocul este open-world, însă noi sperăm că băieții vor reuși să dezvolte un AI complex, care să ne dea impresia că suntem urmăriți constant și să ne oblige să fim precauți și să lăsam diferite capcane pentru „prietenul nostru”. Mai avem puțin de așteptat până ne putem lustrui abilităţile de vânat pus pe defensivă ala Predator 1, data de lansare fiind 28 Noiembrie al acestui an.

 

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.