Asa cum era de asteptat, Nvidia a mai reparat mici probleme din DLSS.

Versiunea 2.3 aduce imbunatatiri atat pentru jocurile ce se vor lansa, cat si pentru cele carora dezvoltatorii lor decid sa actualizeze librariile DLSS.

Shadow of the Tomb Raider si Cyberpunk 2077 fiind primele anuntate ca vor fi actualizate. Si mi se pare normal ca aceste doua titluri sa primeasca instant actualizari caci pana la urma sunt jocuri in care Nvidia au investit.

Cea mai importanta problema pe care au adresat-o a fost a obiectelor in miscare. DLSS 2.3 reusind sa reduca ghostingul acestora.

Cu ocazia asta Nvidia au mai anuntat si o serie de jocuri ce vor implementa DLSS si asta cu ajutorul plugin-ului lor pentru Unreal Engine si suportul din Unity, engine-uri extrem de populare.

Cu 130 de jocuri la activ ai putea spune ca Nvidia DLSS este un adevarat succes. Dar depinde din ce perspectiva privesti acest succes. Jocurile de console ce ulterior sunt portate si pe PC nu sunt dezvoltate cu DLSS in minte pentru ca pe console ai GPU-uri AMD. Si asta inseamna extra efort ca sa fie integrat DLSS atunci cand jocul este portat intr-un final spre PC.

Am vazut recent ca Nvidia se laudau ca baga DLSS in God of War atunci cand o sa fie lansat pe PC. Este un joc din 2018. Nvidia o sa faca asta cand Sony probabil ca vor lansa urmatorul God of War, Ragnarok. Cui o sa ii mai pese de cel din 2018?

Mai jos aveti clipul de prezentare a diferentelor din DLSS 2.3. Este explicat pe intelesul tuturor ce au GeForce si nu mineaza cu el.

Leave a Reply

One thought on “Nvidia mai repara un pic DLSS cu versiunea 2.3

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.