Cu doar un pas până la lansarea unui produs pe care îl aștept ca pe pâinea caldă, PlayStation VR2, Sony începe să livreze ce a promis la începutul anului, la CES Las Vegas 2023: PlayStation 5, în cantități suficiente.

Știrea zilei o aflăm chiar de la producător: PS5 e disponibil de acum la retaileri, sperăm noi că permanent. Astăzi, la o căutare pe site-urile retailerilor din România, găsim pachete cu jocuri diverse și prețuri diverse, la Altex, Flanco, eMAG, Orange, Sony Center.

De curând, PlayStation a lansat o reclamă globală prin care ne anunță că evenimente speciale se întâmplă prin lume, datorită unei efervescențe nemaivăzute în sistemele Sony – cred și eu, era și timpul! Semn că situația îmbunătățită a stocurilor este aici să rămână și pare-se că dacă și în România găsim console, atunci găsesc și cititorii mei din Germania, Polonia, Statele Unite sau Canare.

La 30 de milioane de unități vândute în doi ani, pe timp de pandemie, cu probleme de stoc, complicații logistice, un război în Europa, PS5 a reușit să-și mențină sexyness-ul prin jocurile blockbuster pe care le-a adus la înaintare în ultima perioadă:

  • GT7, un masterpiece care mă ține cel mai mult legat de consolă și de volan
  • Spider-Manii Peter Parker si Miles Morales, la care mai scapă din când în când puștiul meu de 9 ani
  • God of War Ragnarok, fără prea multe cuvinte – știți și voi.. 11 milioane de copii vândute în 3 luni nu e de ici, de colo
  • Returnal, obsesia primăverii lui 2021

Pentru mine a fost interesant în tot acest timp să observ ferocitatea comunității sau, mai bine zis, vizibilitatea comentariilor care mai aveau puțin și ardeau pe rug pe orince se punea între ei și un PS5.

Îndreptățirea pe care unii o resimt: “îmi place acest produs și AM DREPTUL să îl cumpăr acum, deși costă cât un salariu mediu lunar la noi în țară”, mă face să mă întreb dacă oare am devenit  imun la produsele-vedetă ale tehnologiei, pentru că nu mi s-a părut nimic extraordinar. Sau poate că prietenii mei au fost suficienți de atenți la retaileri și au putut să își cumpere consola fără prea multe frustrări aruncate în social media.

Posibil și să fiu atât de obișnuit cu practici uzuale de a crea “dorință” pentru un produs prin disponibilitate redusă (vezi exemple plăci video – sigur, e un subiect mai amplu), încât să nu acord prea mare atenție.

Cu toate astea, pot să înțeleg frustrarea unui client obișnuit – un tată care vrea să se joace cu copilul, să petreacă timp și în mediul lui trendy din zilele noastre; o domnișoară care vrea să-și surprindă partenerul cu un cadou neașteptat; un grup de prieteni care vor să pună bani împreună să-și cumpere un device pentru distracție.

Veștile bune însă ar trebui să ajungă la toată lumea. Dacă ai un prieten pe care îl știi dornic să treacă la level-consolă zilele astea – sau chiar și pe viitor – dă-i un share la articol. Poate cu câte o consolă în fiecare casă, om fi mai relaxați ca națiune!

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.