NVIDIA a lansat pe 27 Martie, o nouă funcţie integrată în SDK-ul (SDK = Software Development Kit) pentru PhysX.
Noua funcţie se numeşte APEX şi va oferi game designerilor noi intrumente pentru scalarea efectelor de fizică, pe platforme multiple.
NVIDIA APEX este o souluţie modulară, concepută să lucreze în paralel cu platformele de PhysX şi facilitează implementarea efectelor fizice printr-o simplă funcţie de implementare de conţinut. NVIDIA APEX este gratuit pentru cei care deţin deja o licenţă NVIDIA PhysX şi este deja integrat în câteva dintre engine-urile grafice din acest moment, cum ar fi Gamebryo Lightspeed al celor de la Emergent Game Technologies.
Totodată, NVIDIA a anunţat implementarea PhysX în platforma de dezvoltare BigWorld Technology 2.0, tehnologie utilizată de developerii din întreaga lume pentru creearea de jocuri de tip MMO (Massively Multiplayer Online) şi a „realm-urilor” virtuale.
Gavin Longhurst, vicepreşedinte al BigWorld, a declarat că „dezvoltatorii vor avea la dispoziţie cea mai avansată soluţie software ce le va permite să creeze lumi virtuale dinamice, interactive şi realiste.”
Tehnologia PhysX a fost concepută pentru dezvoltatorii şi game designerii care vor să adauge un nivel ridicat de realism în jocurile lor, indiferent de platformă. Motorul de fizică este deja inclus în mai multe jocuri concepute pentru platforme diferite cum sunt Playstation 3, Xbox 360, Wii şi PC. Tehnologia PhysX poate fi accelerată atât de CPU, cât şi de orice unitate de procesare vizuală NVIDIA cu arhitectură paralelă CUDA.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.