Filiala SUA a companiei Volkswagen NU va fi redenumita in „Voltswagen”. A fost doar o mascarada de marketing, conform Reuters si The Wall Street Journal.

Conform CNBC, Volkswagen a anuntat „din greseala” luni, intr-un comunicat de presa nefinalizat, ca filiala din SUA va fi rebrand-uita in „Voltswagen”. Purtatorul de cuvant, Mark Gillies, a negat in numeroase randuri ca miscarea ar fi vreo farsa.

Marti au publicat un alt comunicat in care si-au asumat gafa. Sursele Reuters mentioneaza ca azi, miercuri, vor publica un al 3-lea care clarifica faptul ca rebranding-ul nu e nimic mai mult decat o pacaleala de 1 aprilie. Cu 3 zile inainte, dar e ok.

Comunicatul de marti

„vom construi masini pentru milioane, nu pentru milionari”– presedintele filialei SUA (ex-„Voltswagen”), Scott Keogh

Tot el sustinea: „poate ca vom inlocui K-ul cu un T, dar nu schimbam angajamentul acestui brand de a face cele mai bune vehicule din clasa pentru soferi si oameni de pretutindeni”.

Volkswagen tintea sa isi spele imaginea in urma scandalului Dieselgate, in care a pledat vinovat ca falsifica testele de emisii.

Grupul de automobile a fost primul mare producator auto care s-a alaturat Tratatului de la Paris. Astfel, ei au promis o reducere cu 30% a emisiilor de carbon pana in 2030. In plus, compania tinteste sa devina carbon neutral pana in 2050 si sa vanda 1 milion de vehicule electrice la nivel mondial pana in 2025. Un plan asemanator cu cel al lui Razer.

Rebranding-ul ar fi fost o mutare masiva pentru Volkswagen. Tocmai de aceea toate conturile de social media ale companiei au promovat o minciuna.  Directorul general al Volkswagen, Herbert Diess, a publicat un tweet mai acid, in stilul lui Elon Musk, in care facea referire chiar la CEO-ul Tesla.

 

Similar Articles

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.