Dupa cum probabil stiti (iar daca nu stiati, aflati acum) – World of Tanks de la Wargaming.net primeste cel mai mare update de pana acum – trecand astfel la versiunea 1.0. Avand in vedere ca s-a lansat acum aproximativ 8 ani, probabil ca era si timpul – insa acest aspect va fi dezvoltat in cele ce urmeaza pentru ca munca celor de la Wargaming.net s-a extins pe o perioada indelungata pentru aduce playerilor un produs si mai competitiv decat cel din prezent.

Denumita si Onepointzero, cea mai recenta versiune a World of Tanks vine cu imbunatatiri majore la nivel de grafica, totul pe un nou engine (ai stirea aici) denumit „Core”, ce a fost dezvoltat intern de catre cei de la Wargaming.net de-a lungul a aproximativ 3 ani si jumatate. Ca si „funfact/inside info” noul engine grafic ce va va gadila ochiul a fost inceput in interiorul companiei ca proiect individual, in timpul lor liber, de catre cativa colegi pasionati cu adevarat atat de joc cat si de grafica. Totul pana cand munca lor a fost descoperita intamplator si fiindca arata foarte bine – s-a luat decizia sa devina un proiect stabil de care va puteti bucura in ziua de azi.

De-a lungul celor aproximativ 4 ani, echipele ce au lucrat la versiunea 1.0 s-au inmultit, astfel ca acum jucatorii se vor bucura de mai multe imbunatatiri aduse jocului, inclusiv continut nou si o muzica exceptionala creata de la zero, adaptiva, ce va face ca experienta jocului sa se schimbe radical, sa fie mai completa si chiar si pentru jucatorii vechi, o placere.

Update-ul major ramane in continuare engine-ul grafic ce aduce jocul mai aproape de prezent din punct de vedere al pixelilor. Pentru Wargaming.net este mandria cea mai mare si, ceea ce probabil ca va intereseaza pe mai toti jucatorii inraiti – daca update-ul va afecta gameplay-ul sau nu. In primul rand, dezvoltatorii WoT promit ca cerintele de sistem sunt atat de bine optimizate – incat veti putea juca WoT 1.0 pe un sistem vechi de cca. 10 ani. Cele mai mari eforturi ale lor s-au depus in optimizarea Core-ului. Apoi, pe cealalta parte, geometria tancurilor si a elementelor grafice de pe harti este complet identica si intacta. Toate imbunatatirile vizuale sunt la nivel cosmetic si doar atat. Astfel ca va puteti balaci cu tancul in apa si veti putea observa diferite grade de umezeala pe acesta, veti putea sa va „tavaliti” prin zapada iar aceasta se va depune treptat pe masina de razboi, vezi putea sa va bucurati de texturile imbunatatite grav de pe cladirile din orase s.a.m.d..

Ca si stil de joc – veti putea fara probleme sa va ascundeti dupa aceleasi cladiri, in fix aceleasi spot-uri de pe harti, fara sa va fie afectat in vreun fel camuflajul (unde se aplica) sau tintitul. De asemenea, veti putea lovi tancurile in aceleasi puncte cheie pentru a obtine maximul de efect. Atata timp cat ati stabilit setarile optime pentru PC-ul vostru, nu aveti de ce sa va faceti griji in privinta gameplay-ului, decat sa va bucurati de noile efecte si texturi.

Milos Jerabek Development Director pentru World of Tanks ne-a confirmat asta intr-un interviu exclusiv WASD.ro. De asemenea, ne-a oferit cateva informatii despre actuala versiune 1.0 ce va vor interesa cu siguranta:

„Un joc ce se vrea in topuri chiar si peste 25 de ani. World of Tanks are atat de mult potential nefolosit inca. O sa continuam sa il tinem la nivel inalt si sa il mentinem in cea mai buna forma constant. Ne dorim ca World of Tanks sa fie urmatorul LEGO. Pentru noi update-ul 1.0 este doar o prima parte din acest plan si vom continua sa adaugam experiente noi pentru jucatori si consider ca jocul va continua sa fie un succes pentru multi, multi ani de acum incolo deoarece avem o sumedenie de idei pe care inca nu le-am implementat.”

Toti cei implicati in dezvoltarea noului engine sunt entuziasmati despre calitatea din joc a apei si de hartile cu zapada, sperand ca si jucatorii vor fi la fel de impresionati.

Spuneam mai devreme ca au introdus continut nou, da – este vorba de 29 harti actualizate din punct de vedere grafic plus harta Glacier, mandria celor de la Wargaming despre care va vorbeam adineauri. Toate celelalte harti au fost refacute si cu siguranta va fi o placere sa le explorati sub acest nou aspect. In plus, va veti putea bucura de un nou garaj. Locul in care toata lumea isi lustruieste teava si isi admira bestia are acum membrii echipajului vizibili si animati, plus alte imbunatatiri pe care le veti observa sau judeca.

Si legat de noua coloana sonora, care a fost compusa cu orchestra si echipamente muzicale dedicate, este distribuita de Sony Music Entertainment pe toate platformele de muzica majore. Asa ca o vei putea asculta chiar daca nu iti place sa te dai cu tancul.

Toate hartile respecta o tema auditiva, compusa cu orchestra si instrumente de inalta fidelitate. Instrumentele folosite pentru fiecare tema muzicala respecta regiunea hartii, astfel ca veti simti o tenta de traditie in functie de tara in care jucati. Am avut ocazia sa ascultam si nu suna rau deloc.

Mai jos aveti trailerul oficial care sincer, face pofta de World of Tanks chiar si pasionatilor de biciclete.

Similar Articles

One thought on “World Of Tanks 1.0 este aici

  1. Desi are probleme grave de balance si MM, pentru un motiv care nu inteleg, sunt dependent de jocul asta, grafica in 1.0 pe ultra se vede mai mult decat bine daca ai si calculator sa-ti duca.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.